Kilo Değişimim

Tuesday, July 17, 2007


Bu dijital tartı bana pek yaramadı, ilk günlerde daha komiktim gerçi şimdi giderek normale döndüm. Ne yesem arkasından gidip tartılıyordum, halim komikti gerçekten. Şimdilerde yatmadan önce bazen (ki pek yatmadan önce tartılmak istemiyorum çok çıkıyorum moralim bozuluyor sonra) sabahları da tuvaletten sonra mutlaka tartılıyorum. Geçen hafta 65,1 kiloyum dedikten sonra aradaki kaçamaklar, bağırsak durumları derken yeniden 66yı bulmuştum, bu sabah 65,9 çıktı, öğlen bi ara baktığımdaysa 65,6 çıkmıştı. Bakalım yeniden 65,1 lere dönüp ordan da 64ün yolunu tutmam gerek artık.

Kaçtır söylüyorum bilmiyorum ama bu akşam itibariyle de evde egzersizlere başlıyorum inşallah. Bugün-yarın ölçülmem gerek 1 ay oldu nerdeyse son ölçümden beri bu sefer hiçbir azalma olmamıştır eminim çünkü hiiiiç spor yapmadım maalesef. Umarım artma da olmamıştır, gerçi kıyafetlerimden anlıyorum hala bol oluyolar. Kot almam gerek ama istediğim gibi bişi bulamadım bir türlü. Zaten basen bölgem kalın olduğundan nerdeyse bütün kotlar da düşük belli olduğundan kendime uygun bişi çıkmadı daha...

Benden son durumlar böyle işte, şimdi sizlere bakayım kaç zaman oldu takip edemedim, bi bakayım kim neler yapmış ne yemiş ne içmiş kaç kilo vermiş :) Öpüyorum hepinizi....

7 comments:

Burcu said...

digital tartı işi çok gariptir..insan tepesinden inmek bilmiyor.sabah öğlen akşam içerde dışarda herzaman tartılmak istiyo ama işte o da bi bağımlılık yapıo vallahi :)sonra 3gün tartılmadan duramıorsun :)
bir de gramları görmek hem motive edici hem motivasyon katledici olabilir. 100 eksikse gaz veriyor vınnvınn, 100 fazlaysa ağlamaklı oluo insan kahretsinlerle :)
hepiğmizde bi durgunluk var.hele bende..kendime hiçbişi demiyorum.diyet namına bişi yaptığım yok aylardır.varsa yoksa normal beslenme.dolayısyla kiloyu koruma.ama buna şükür diyim.işi kapmak da lazım sonuçta :)
öptüm çokk

seli said...

Sashacım haklısın aynen öyle oluyor valla, 100gramı bu kadar takacağımı ya da 100gr la bu kadar sevineceğimi düşünmezdim valla hiç :)Öptüm ben de...

- said...

heh heeee aramıza hoşgeldin digi tartı insanı seli :p bir müddet sonra geçiyor bu alışkanlık ama. Ben artık haftada 1 tartılıyorum.

Bu sabah ben de hadi dedim butterfly totonu kaldır. Saat 6 da kalktım, buçuğa kadar T&S yaptım bir de yeme düzenmi oturtabilsem. Hep koruma düzeninde yiyorum. Ne fazla ne de az. Dolayısıyla hala 65 küsürüm. Ama 3 haftaya kadar kilo vermem lazım. Yeni yaşıma zayıf bir insan olarak girmek istiyorum bennnnnnnnnnn

Çok öptüm

pinela said...

Selicim digital tartının malesef iyilikleri olduğu gibi bu gibi bir kötülüğü de var.. Çok sıkıldık çok ben şu 70 lerden yine sende 65 den kurtulalım da gitsin bundan sonra her akşam spor :) öptüm canım..

ChoKingCandy said...

Selicim valla digital öyle,ben hala günde en az 7-8kez tartılıyorum :) artık hergün hangi saatte ne kadar olmama gerektiğini biliyorum :) Spor şart ama ben de yapamıyorum oysa ki kışın soğukta yaz gelsin şöyle yürürüm şuna yaparım diyodum hep ama nerdee.salona mı başlasam diyorum ben ama bilmiyorum.

ölçülerini alında farklarını da yaz bakalım neymiş nolmuş ben de yazcam 1-2güne kadar.moralinin de bozcak bişi yok,akşam yemeklerine dikkat ettikten sonra o tartı 62leri de göstercek 60ları da... :) öpüyorum kocaman

Anonymous said...

Daha temiz bir dünya için

"SİZ DE SÖZ VERİN!

Ben üzerinde yaşadığım dünyayı seviyorum. Şu anda dünyada var olan her canlının yaşam hakkına saygı duyuyor, gelecek nesillerin de üzerinde yaşanabilir bir dünyaya sahip olması gerektiğine inanıyorum. Küresel Uyarıcıyım demeden önce, küresel ısınmaya karşı aşağıda sıralanmış önlemleri alacağıma da söz veriyorum!

• Gereksiz lambaları söndüreceğime, mümkün olduğunca çevre dostu ampuller kullanacağıma, elektrikli aletlerimi stand-by’da bırakmayacağıma.

• Gereksiz benzin tüketiminden kaçınacağıma. Yakın mesafelere yürümeyi, bisikletle gitmeyi veya toplu taşıma araçlarıyla gitmeyi tercih edeceğime.

• Kimyasal madde içeren kozmetik ürünleri yerine organik olanları tercih edeceğime

• Geri dönüşümün, uygulanabildiği tüm alanlarda faydasına inanacak, plastik ürünlerin alternatifi oldukları yerde geri dönüşümlü malzeme tercih edeceğime.

• Eski kıyafetlerimi atmak yerine, ihtiyacı olan kişilerle paylaşacağıma.

• Zaruri olmadığı sürece klima yerine pencere açmayı tercih edeceğime.

• Evimde/ofisimde sıcak geldiği zaman pencere açmak yerine imkânım var ise genel (kombi vb) ısının düşürülmesini sağlayacağıma.

• Yaptığım alışverişlerde mümkün olduğunca minimal ambalajlı ürünleri tercih edeceğime, ‘geri dönüşüm süreci’ mantığını aklımda tutacağıma.

• Daha az ağacın kesilmesi için gereksiz kâğıt kullanımından kaçınacağıma, yapabiliyorsam ağaç dikeceğime.

• Isı kaybına karşı evimin/ofisimin yalıtılmasına çalışacağıma.

• Şehir içinde cip kullanımının ne kadar gerekli olduğu üzerinde bir daha düşüneceğime. Organik yakıt kullanmaya özen göstereceğime.

• Doğaya ve dünyaya saygılı olmaları için insanları uyaracağıma, benden sonraki nesillere doğaya saygıyı bir gelenek olarak öğretmeye çalışacağıma

Söz Veriyorum!"
alice...

seli said...

Butterflycım, tam diji tartı insanı oldum valla :) Sen de iyi yapmışsın canım, ben de bu üşengeçliğe bi son verip az da olsa hareketlere başladım bakalım...Devam edelim mutlaka faydasını görücez,öpüyorum.

Pinelacım, ay evet ya sıkıldık takıldık kaldık bi yere devamı gelmedi bi türlü ne zamandır -1 diyemiyoruz, ben de sinir oluyorum valla ya :( Ben de öperim canım..

Candycim, ay ben de günde 7-8 kere tartılıyorum bu sefer ya sabah ilk rakam kaçtı ya falan oluyorum valla :) Çok komik. Öpüyorum ben de.

Alice'cim, yine çok iyi bir noktaya parmak basmışsın arkadaşım, ben de daha temiz bir dünya için söz veriyorum! Hepimiz biraz daha duyarlı davransak eminim herşey daha farklı olucak...