Kilo Değişimim

Thursday, July 05, 2007

Sinir...


Israrla 64'ü görüp o şekilde bloguma yeni birşeyler yazayım diye bekliyorum kaç günlerdir. Ama nerdeee, resmen 65'e kazık çakmış durumdayım :( Regl başladığında da 65 kiloydum bittiğinde kesin 64 olurum diyordum ama hiçbir değişiklik yok maalesef. Bir aydır 65'i sabitledim gidiyorum bakalım, bu gidişle 60a daha çooook yol var valla :(

Aslında sebebini çok iyi biliyorum da harekete geçemiyorum bir türlü, bir aydır sıfır spor şeklinde takılıyorum resmen. Nerde kışınki durmadan hareket eden, sürekli t&s üstünde tepinen seli artık hiç hareketsiz öylece geçiririyo günlerini maalesef :( Sonuç da ortada işte kilo vermek falan hak getire, acil harekete geçmem lazım ama geçemiyorum işte maalesef :(

Bu hafta başında kırmızı bikinimi de aldım nihayet :) 40 beden düz sade kırmızı klasik bir bikini işte, zaten öyle de istiyordum. Şimdi bir-iki tane daha desenli falan birşeyler almak istiyorum ama henüz istediğim gibi bişi bulamadım.

Tartıyla savaşmasam sonuçlar gayet hoşuma gitmeye başladı aslında ama tartıda şu istediğim sihirli rakamı görene kadar rahat yok bana o kesin! O yüzden napıp edip o sihirli rakamı GÖ-RE-CEM!!!

6 comments:

kirmizi said...

Merhaba Selin, bir suredir takip ediyorum seni ama yorum yazmamistim. Kirmizi bikini aldigini duyunca kirmizi dedim yazayim:) Bikinini gule gule kullan. Sanirim ben de senden 2-3 kilo fazlayim, simdilik:) Umarim hep birlikte ineriz duzgun kilolara.
Ve haklisin spor gercekten cok farkettiriyor. Gunde 10 dakika ayirarak bile baslasan kardir diyorum ben.

Burcu said...

selicim,ben seni 61de bekliyorum canım merak etme..geleceksin 60a da hatta 59a da..ama işte insana sinşr geliyo böyle çakılınca.benim hikayem belli zaten ama seninkisi böyle olmayacak eminim..azimli kızssın sen..;)
bikinini de güle güle iyi günlerde giyin canım.senden de son dönem modası bikinili resim bekliyoruz ha..
en azından bana özel at ayol :)öpüyorum

efsane said...

ah bende bir 65 takılsam ordan hiç kımıldamasam ne güzel olurdu ama insan hep elinde olmayanı ister değil mi bu duraklama devri bitecek elbet sana güveniyorum galip çııkan iraden olacak mutlaka başarılar canım öptüm..

ChoKingCandy said...

selicim sanki ilk kez takılma yaşıyosun,canım senin daha önce de takıldığın sonrasında da hızlanıp verdiğin zamanları hatırlıyorum ben.O yüzden aynı bu şekilde devam,60ı görcez daha çok az kaldı zaten dediğin gibi harekete bi başlasan hele ki bu sıcaklarda tam süper olcak ama işte sıcaklar da bezdiriyo insanı. neyse öptümm çoooookkk.

NOT:sık yaz olur mu özledikkk çok...

ChoKingCandy said...
This comment has been removed by the author.
seli said...

Selam Kırmızı, diyetim boyunca kırmızı bikini faktörü hırslanmamda epey etkili oldu :) En yakın zamanda umarım başlicam ben de yeniden spora.

Sashacım, senin hikayen esas süper keşke senin gibi olabilsem valla. Bikinili resim modası süper :) Ama yanmadan cektirmem, bronz tende daha güzel durcak kırmızı :) Öpüyorum çok

Efsanecim, aynen dediğin gibi 80 kiloyken ah bi 69 olsam diye dolanıyodum şimdi 65i beğenmiyorum. İnsan elinde olmayanı istiyo işte böyle. Senin için de çok güzel günler yakında canım eminim ben :)Öpüyorum

Candycim, aslında doğru diyosun ben de hatırlıyorum o zamanları da ne biliyim insan strese giriyo işte :) Sık yaz demişsin ama sanırım ben artık ben biraz ara vericem bloguma, neyse detayları yazıcam birazdan. Öpüyorum seni.