Kilo Değişimim

Friday, July 06, 2007

Cuma Bildirisi ve....


Bir cuma bildirisinde daha yine 65 kiloyla burdayım arkadaşlar, bir değişiklik yok maalesef. Ama ben bundan sonrası için kendimi fazla strese sokmadan sakin sakin gitmeye karar verdim, hedefimden vazgeçmedim tabiki ama hedeflediğim gibi temmuz sonunda 60 kiloya ulaşamicağım kesin! Tatile incecik gitmeyi çok istiyodum, yine de geçen yazla kıyaslayınca epey inceldim ve şu halim epey hoşuma gidiyor açıkcası. O yüzden bundan sonrasını sakin sakin kendime zehir etmeden stressiz bir şekilde geçirmek istiyorum.

Biraz da çok sevdiğim bloguma zorunlu bir ara vermem gerekicek bu dönemde, zaten son günlerde eskiden olduğu kadar sık ve düzenli yazamıyorum. Yine fırsat buldukça sizleri takip edicem tabiki, hatta kısa da olsa kendimden haberler verebilirim heralde. Ama kışın olduğu gibi sık ve düzenli yazamicam. Herşey yolunda merak etmeyin, ama işte yaz dönemi araya bir sürü şeyler giriyo...

9 ayda 15 kilo vermeye çalışırken hep yanımda oldunuz, zaman zaman acaba beceremicek miyim dediğim anlarda sizlerin blogları sayesinde yeniden güç buldum ve yoluma devam ettim. Çok şükür ki ben de hedefimin büyük bir kısmını tamamlayabildim. Daha tamamlanması gereken 5 kilo daha var ama yavaş yavaş ondan da kurtulucam merak etmeyin.

Fırsat buldukça kilo değişimlerimden bahsedicem yine. Öpüyorum sizi....

9 comments:

ChoKingCandy said...

Selicim ama kışın yani sonbahar gibi yine düzenli yazcan dimi,özlerim ben seni yaaaa :( arada mutlaka yaz bişiler haberdar et bizleri.Dediğin gibi yolun büyük bi kısmını zor da olsa atlattın bitirdin,şimdi yavaş yavaş koruya koruya verirsin kalan 5 kilocuğunu da,kaç haftadır 65de olmanın da nedeni artık burayı sabitlemen,biraz hareketle tekrar düşeceğine eminim ben. çooook çoooook öpüyorummmm

- said...

Ne bu yaaa veda yazısı gibi...Her zayıflayan ayrılırsa yandık valla :p Ben özlerim banane....

Sık sık yaz...Ara verip bu kiloda kalmayı denemek çok ii fikir güzelim. Sonrasında illa ki verirsin zaten 5 kiloyu. Tartıyla cebelleşmek mantıklı değil.

Çokkk öptüm

Anonymous said...

65 kilonun zaten acil bir durumu
yok.Bu 5 kiloyu da hiç kendini
sıkmadan vererek bence de en
iyisini yapacaksın.Zaten şu anda
normal bir kilodasın.Elinden
geldiğince yazmaya çalış ama bizi
habesiz bırakma.Tatilde bol bol
eğlen şeker muuckk

Anonymous said...

kısa da olsa ses veri durum bildirisi yaparsın tamam mı??
65 kulağa çok hoş geliyor bence arada verilen kilolara bakınca bence de fazlasını şimdilik siteme en iyisi tadını çıkar almadan dön.. versen de fena olmazz:))

deriella said...

selicim veda gbi olmuş bu ama:'(
yazacaksın yine değil mi?
ben veda kısmına kadarki paragraflar için eline sağlık diyorum. çok güzel özetlemeişsin. kendii sıkmadan rahatca hedefine ulasacaksın;)

çok öperim

Burcu said...

selicim,gez toz eğlen..bize yazacak çokk şeyler biriktir keyfini çıkar yazın..tabi gönül isterdi ki yine düzenli yazabilesin ama demekki olmuyor.olsun tümden gitme sakın ara sadece..biz birbirimize çok alıştık o yüzden hele ben sulugözlüyken veda yazıları pek koyuyo..seni özliycem yaz yine de ara ara..öpüyorum ince hatun..

Anonymous said...

merhaba seli, ben bir süreliğine döndüm ama bu defa da sanırım sen yoksun. sevgili arkadaşım,ben yeniden kilo vermeye karar verdiğimde ilk karşılaştığım ve izleyerek motivasyon bulduğum kişi sen oldun. gerçekten benim için çok önemli, çok özel biri olduğunu bilmeni isterim. o nedenle seni okumayı, hayatının nasıl gittiğini, hedefine ulaşma sürecini ve hedefine ulaştıktan sonra da kilonu sabitleme sürecini seninle birlikte yaşamayı çok isterim. (umarım hamilelik günlüğünü de okuruz) lütfen eylülden itibaren arkadaşların da söylediği gibi yeniden düzenli olarak yaz olur mu. şimdi de ara ara yaz ki neler olduğunu öğrenelim. böyle bırakıp gitme lütfen. yani sen sadece kendin için yazmıyorsun ki, benim için de yazıyorsun. o nedenle en geç yılbaşından itibaren sabitleme sürecine gireceğimiz bu uzun ve meşşakkatli diyet sürecindeki arkadaşlığımız devam etmeli. hepimizin belki de en çok o zaman birbirimize ihtiyacımız olacak. en azından benim en çok o zaman size ihtiyacım olacak, özellikle de sana. yaz olur mu seliciğim. sevgiyle kal, kendine çok iyi bak canım..... alice.

efsane said...

Selicim öncelikle çok tebrik ederim seni kilo vermenin ne kadar zor olduğunu biliyorum çünkü en yakın zamanda tekrar döneceğini de biliyorum ama sakın benim geçen sene düştüğüm hataya düşme fazlaca kilo verince normal yeme düzenine geçersen çok hızlı kilo alınıyor görüşürüz öptüm...

seli said...

Cnadycim, sonbahar gibi daha düzenli yazcam söz, ama şimdi de dayanamayıp ara ara kendimden haberler vericem merak etme :)

Butterflycım, kızma yaa ben zaten kopamıyorum sizden baksana, sizi okumaya ve yorum bırakmaya devam edicem sen hiç merak etme.

Ferycim, ben de öyle düşünüyorum, yavaş yavaş ama mutlaka gidecek inşallah.

Nagişcim, arada durum bildirisi mutlaka yapıcam, sizden başka sevincimi bu kadar iyi anlayan yok zaten :)

Deriellacım, veda gibi oldu ama dayanamadım arada ses verdim işte. Seni ve o muhteşem azminle başardıklarını okumaya devam ediyorum merak etme arkadaşım :)

Sashacımmm, ben de çok özlüyorum sizi, daha çoook görüşces merak etme :)

Alice'cim, her zaman güzel yorumlarını zevkle okudum, yakınlığını samimiyetini hep hissettim. İlk günden beri sen de bana çok güç verdin, yine beraber devam edicez hiiiç merak etme sen :)

Efsanecim, çok haklısın bu süreç boyunca yine azami dikkati gösterip almadan dönücem inşallah.

Öpüyorum hepinizi!