Kilo Değişimim

Friday, August 13, 2010

Cuma Bildirisi


Eskiden oldugu gibi yine her cumayi tartilma gunu ilan ediyorum. Henuz ilk haftam oldugu icin basarili bir hafta oldu benim icin, ptesi tartildigimda regl olmanin da etkisiyle sanirim 78,5dum, bu sabahsa 77,1 :)))) Evet henuz sevinilecek bir kilo degil tabi ama diyetimi bozmadan bugune geldim, bu gazla devami gelir insallah :)
Hadi kizlar sizlerin de guzel haberlerinizi bekliyorum...

Dun yediklerim
Sabah: 1 kase nesfit+ sekersiz kahve
ara: 1 elma
ogle: 1 tabak zeytinyagli kabak yemegi+ yogurt
ara: kahve
ceviz+ peynir
aksam: buyuk bir kase sebze corbasi+ 1 dilim ekmek
ara: 1 elma

7 comments:

sadiş said...

HADİ BAKALIM BU SEFER HEPBERABER VERİCEZ İNŞALLAH..

ömür said...

çok güzel bir başlangıç,tartı hep yüzünü güldürsün:)

sibel said...

MERHABA SELİ YA ÇOK SEVİNDİM BLOGUNA DÖNMENE..İNŞALLAH VERİRİZ KİLOLARI.BEN DE 77.7 ÇIKTIM AYIN 11 İNDE.1 AY TARTILMAYACAĞIM.BOYUM 1.68..İLK HEDEFİM 70...KOLAY GELSİN

seli said...

Kizlar sagolun, bakalim bu cuma da ayni basariyi gosterebilecek miyim...

Anonymous said...

Bu yararlı paylaşım için kilo verme merkezi teşekkür eder.

MeMyselfAudrey said...

Selin merhaba,
Blogunu okudum ve kilolarını verip verip, geri aldığını gördüm. Ben de aynı dertten muzdarip bir insanım. Herhalde bugüne kadar toplamda 200 kilo vermiş, 1852ini de geri almışımdır.

Ben şimdi 30 yaşıma bastım ve bazı şeyler için geri dönülemez noktaya gelmeden durumuma müdahale etme kararı aldım. Aynı zamanda da romatoid artrit hastasıyım.

Twitter'da kendime diyet grubumu edindim. Bakalım şimdiye dek de iyi gidiyorum :)

Önümde 2 yıllık bir süreç var. 8 ayı kilo verme gerisi ise o kiloyu korumaya yönelik.

İstersen sen de benim bloguma bir göz at :)

http://birdukanhikayesi.blogspot.com/

Unknown said...

Harika bir program herkese tavsiye ederim. Bir ayda kilolarınıza elveda...
incelemek ve indirmek için tıkla...