Kilo Değişimim

Wednesday, August 11, 2010

Yine Yeniden!



En son 26 Ekim 2007de yazmisim, nerdeyse 3 yil once. Uzun zaman olmus yani, o tarihten 3-4 ay sonra hamile kaldim. 67 kiloyla hamilelige basladim, ve hamileligim boyunca da dikkatli beslenip fazla kilo almamaya calistim. +13le bitirdim, dogumdan 1 ay sonra yine 70 kiloydum, hamilelik oncesi kiloma ulasmama sadece 3 kilocuk kalmisti. Ama anneligin ilk zamanlari cok farkli gercekten, bebegime yardimsiz bakiyor olmak beni cok yoruyordu, uykusuzluk, duzensiz beslenmek hepsi ustuste geldi. Ilk baslarda cok yogun emzirdigim icin yesem de kilo almiyordum, en cok da ona guvendim yedikce yedim nasil olsa emziriyordum. Fakat ilerleyen aylarda hic de oyle olmadi, yedikce kilolari bir bir geri almaya basladim. Sonra da o cikmaza girmis bulundum bir kere! Zayiflamak istiyor ama bir turlu istahima dur diyemiyordum. Beynim yikanmisti bir kere! Bu pazartesi sabahi diyete baslamaya karar verip de tartildigimda tarti 78,5 gosteriyordu :(((
Daha once 15 kilo verirken bu blog ve bu blog sayesinde hic tanimadigim ama aslinda cok iyi tanidigim insanlarin yardimi olmasa eminim ki basaramazdim. Bu sabah yine eskisi gibi buraya yazmaya, her hafta yine cuma bildirisi yapmaya karar verdim. Bir kere basardim ve yine BASARICAM...

3 comments:

Bng.U said...

Hatırlamaz mıyım? Tekrar ho$ geldın:)

seli said...

Hos buldum, eskilerden pek kimse kalmamis galiba, seni yeniden bulduguma sevindim...

Unknown said...

Harika bir program herkese tavsiye ederim. Bir ayda kilolarınıza elveda...
incelemek ve indirmek için tıkla...