Kilo Değişimim

Thursday, August 12, 2010

Dun fena bir gun olmadi, arkadasima kahveye gitmistim ikram edilen kekten cok siritmasin diye sadece 2 catal aldim. Yine hemen diyette oldugumu soylemiyorum, aradan biraz gecsin insanlar farketmeye baslasin oyle soylerim. Bir de sanirim gizliden gizliye ya devam edemezsem diye ikide bir diyete baslayip baslayip bitiremiyo demesinler diye de hemen soylemek istemiyorum :) Ama yok yok bu sefer kesin kararliyim dedim ya, yine 3 sene once oldugu gibi 65 kiloya inicem(hatta keske 60 a inebilsem!) ve 2011 yilini ve de yaz tatilini incecik geciricem.
65 simdilik uzak olsa da ilk hedefim 70, oncelikle kendime kisa hedefler koyarsam daha basarili oluyorum.
Neyse dun yediklerimi yazayim hemen, yarinki cuma bildirisinde iyi bir rakamla gorusmek uzereee...

Kahvalti: 1 dilim etimek+ 1 dilim kasar+ sekersiz kahve
ara: 2 catal kek+ sekersiz cay
ogle: 1 tabak haslanmis brokoli+ yogurt+ elma
ara:erik
aksam: 1 buyuk kase sebze corbasi+ 3 dilim peynir+ 1 avuc ceviz
ara: elma+ peynir ve ceviz

Su diyet isinin en gicik yani da kocaya ve kizima ayri yemek pisirmek zorunda olmak. Haliyle ben diyette olup da yemiyecegim icin onlara da hic guzel yemek pisiresim gelmiyo :) Dun aksam makarna yapiverdim onlara ama ya bu aksam ne yapsam...

3 comments:

ömür said...

Daha önce başarmış biri olarak bu defa işin daha kolay sanırım :)
bende doğum kilolarımı vermeye çabalıyorum küçük kızım şimdi 18 aylık,hala emziriyorum .Yeni kilo verme serüveninde başarılar ...

sadiş said...

hoşgeldin tekrardan cnmmmm..bende uzun zaman aradan sonra nisan ayında dönüş yaptım bloğa..bebeğin olmuş çok sevindim hayırlısı olsun..öpüyorum çok..

seli said...

Omur, daha once basardim yine basaririm diyorum ama onemli olan ipin ucu kopmadan devam edebilmekte, bakalim insallah guzel haberleri hep beraber verebiliriz. Kizlarimizin yaslari da yakinmis bu arada :)

Sadis, sen de hosgeldin canim, cok sagol darisi basina. Optum ben de