Kilo Değişimim

Tuesday, December 05, 2006

Bugün çok yoğun bir gün olduğundan anca fırsat bulup da yazabiliyorum. Sabah evden bir çıktım ki çıkış o çıkış daha yeni geldim sayılır. Hemen bi blogları dolaştım şimdi de sıra kendi bloguma geldi :) İki hafta sonra bir arkadaşımız evleniyo, onun düğünü için bugun biraz alışveriş yapiyim dedim. Daha önce bir kere giydiğim bir gece elbisem var, hala oluyo olması güzel onu giymeyi düşünüyorum ama bugun ayakkabı falan onlara bakındım biraz. Mağazalara girip çıktıkça birbirinden güzel birsürü kıyafetler gördüm, hepsinden alasım geldi ama kendime söz verdim şöyle bi 5-10 kilo vermeden hiçbirşey almak yok! Hep eskileri döndür döndür giy,ceza bana! Kıyafet alamayınca ben de hırsımı kozmetiklerden çıkardım, ojeler,farlar şunlar bunlar işte ne varsa doldurdum geldim eve. Bu arada öğle yemeğinde dışarda bi tane sandaviç yedim, o biraz can sıkıcı aslında ama sabah yalnızca nesfit yemiştim çok acıktım.
Neyse ki akşam gelince çok aç olmadığımdan yemek yemedim, onun yerine 1 avuç fındık ve 1 tane yeşil elma yedim. Henüz spora başlamadım ama birazdan ufak ufak başliyim diyorum,kendimi çok yormadan yavaş yavaş. Tüm gün dışarda olduğumdan epey yürüdüm de bugün.
Böyle işte haberler, kilo durumu aynı 77den 76ya geçiş yine bi kastırıcak gibi, neyse sabırla bekliyoruz bakalım...Sabahları tartıldığımda 77-76 arası gibi oluyo ama sonra akşam bakınca gene 77, ne biliym işte. bi digital tartı mı alsam napsam, ama o da şimdi fazla tartar ilk başta, ben düzenimi hiç bozmiyim. kilo vercek olan her tartıda verir dimi ama?!
neyse ben şimdi gidip t&s yapıcam,herkese iyigecelerr....

2 comments:

Anonymous said...

canım yarış başalttık kendi aramızda giryan,ranip ve daada sizin grup ta sende onlara dahil ol istersen bak o zman nasıl gidiyo kilocuklar..

seli said...

Nigihancım ben bi kamuoyu yoklaması yapiyim o zaman :)