Kilo Değişimim

Friday, December 01, 2006

Bu sabah tartıldığımda 76,5 u gördüm, sanırsam haftasonu 76yı görücem inşallah. Ve bu arada bugun diyete başlayalı tam 1 ay oldu. Genelde diyet konusunda pek başarılı olamadığım için ( tek bir istisna hariç, gelinlik hevesiyle diyet yapıp 55e kadar düşmüştüm) 1 aydır diyeti bozmamış olmak ve bu şekilde beslenmeye alışmış olmak beni gerçekten mutlu ediyor. Çünkü cips, kola (bir ara evde su niyetine kola içiyorduk), çikolata, dondurma gibi şeyleri akşamları tv izlerken çok arayan ben artık hayatımdan tamamiyle çıkarmış durumdayım. En zoru çikolatayı bırakmak tabi, markette alışveriş yaparken bütün çikolataları alasım geliyor ama dayanıyorum, bazen koca yerken artık çok canım istemişse bi ısırık alıp nefsimi köreltiyorum.
Diyete başlarken bütün vücut ölçülerimi almıştım, bu sabah yeniden ölçtüm kendimi göğüs aynı, kalça ve belden 2cm gitmiş. Tabii daha özellikle basenden eritmem gereken çooook kısım var.

Böyle işte yavaş olsun ama sağlam olsun kiloları verelim. Bu yaz plajlarda bikinimizle istediğimiz gibi salınalım :) İnnşşşşşaaaaalllllaaaahhhh!!!!!!!!!!!!

Gelelim dün yediklerime;

Sabah(08.00) 1 bardak greyfurt suyu ( bu arada birkaç arkadaşımdan greyfurt suyunun yağları erittiğine dair birşeyler duydum, bilmiyorum tabi emin diilim ben şahsen kendimde herhangi birşey farketmedim, idrar yoluyla yağlar atılıyormuş. Denemeye değer bence sonuçta zararlı birşey değil, kış geldi C vitamini desteği aynı zamanda. yalnız tansiyon hapı kullananlar ilaçlarla içmemeliymiş. Ben greyfurtu çok sevdiğimden içiyordum meğersem böyle bir olayı da varmış size de haber edeyim dedim)

150 kalorilik T&S
(09.30) 2 dilim keğek ekmeği+2 dilim salam+ 2 dilim peynir+şekersiz sütlü kahve

(13.00) 1 kase sebze çorbası+6-7 tane fındık

15.30 şekersiz kahve+ 1 tane kuru kayısı+1 tane kuru incir

18.30 şekersiz adaçayı+ 1 tane meyveli yoğurt

19.30 2 parça ızgara tavuk+ az zeytinyağlı yeşil salata

250 kalorilik T&S

Herkese güzel bir haftasonu olsun, diyetleri bozmak yok ona göre!

8 comments:

deriella said...

süpersin seli! aynen devam:))

Bng.U said...

walla helal.. devam böyle yine 55 olucaksın ;)
Benim de kendime sözüm var yazın bu senekinden daha zayıf olucam ve bikinimi daha rahat giyicem demiştim..
şubat sonunda başlayan diyetle 2006 yaıznı atlattım 2007 yazında incecik olma hayali için devam ediyorum yola:D

Bu arada aburcuburları kesmen çok iyi olmuş.. Ne geliyorsa başımıza ondan geliyor. Yemek yemiyorus aburcuburla şıp diye alıoruz kiloları:(

Ama bu kes olcak.. Almıcaz kilo fln :)
öpüyorumm

seli said...

Deriellacım hep birlikte yola devam :)

ccccim, 55de gözüm yok 60 olsam o da yeter bana :) Ne güzel sen gecen yaz o keyfi yaşamışsın, bu yaz daha da ince bir şekilde de giyiceksin bikinini :)Öpüyorum ben de...

Anonymous said...

merhaba seli, öncelikle tebrikler, çok iyi gidiyorsun. greyfurt suyu ile ilgili bir bilgi aktarayım: bütün meyve suları gibi greyfurt suyu da kana hızlı karışıyor ve kan şekerini yükseltiyor. bunu önlemek için suyunu sıkmak yerine posasıyla birlikte yani greyfurtu tam olarak yemeyi bir dene derim. hem böylelikle posa da almış olursun. bu arada benim diyet bu hafta yalan oldu. çünkü minik kedim ciddi bir rahatsızlık geçirdi, anesteziler, ilaçlar, veterinere git gel derken diyet miyet hakgetire durumlarındayım. fazla saçmalamadım ama yine de kendimi çok iyi hissetmiyorum. ayrıca ruhum da biraz depresif bir durumda. hafta sonu bir yemeğe gidilecek, yani ben yine pazartesi diyet günü demek zorunda kaldım. sana kolay gelsin ve iyi diyetler diyorum. alice

- said...

Canım greyfurt suyu sadece tansiyon ilaçlarıyla değil hiçbir ilaçla içilmemeli çünkü vücut hapları dışarı atamıyormuş.Geçenlerde bir mailde okudum aman dikkat.Ben zaten sevemediğim için içemiyorum, meyve yemek daha güzel geliyor : )

76,5 süper yaa bravo valla, böyle böyle gidecek kilolar...

seli said...

Selam alice, kedine geçmiş olsun. Diyet yaparken moral gerçekten önemli, umarım ptesi daha güzel bir şekilde başlayabilirsin diyetine. Greyfurtu yiyerek de tüketiyorum aslında ama sabah sabah spordan önce suyunu içmek çok hoşuma gidiyo :)

Butterflycım ben herhangi bir ilaç kullanmadığımdan sorun yoktur heralde :)

balim said...

Seli, grayfrutta cok acit oldugu icin yaglarin erimesine yardim ediyormus. Mesela bazilari sabahlari limonlu su icince faydasini goruyor oda acitten kaynaklaniyor sanirim. Hepimiz giyicez bikinilerimizi yaza :)

seli said...

Selam arımaya hoşgeldin,işte bakalım ben de deniyorum greyfurtu sonuçta zararı yok faydası var diye düşündüm, evet inşallah giyicez bikinileri :)