Kilo Değişimim

Wednesday, December 13, 2006

Dut Yemiş Bülbül!!

Dün bütün gün evdeydim, evde olunca da hafiften gereksiz şeyler yeme durumu yaşadım. Ne alakaysa kuru duta takılmış durumdayım arkadaşlar, normalde hiç almam yemem geçende bi yerde tesadüfen tadına bakmış bulundum çok hoşuma gitti. İşte insan diyette olunca böyle oluyo galiba! Normalde hiç canımın istemediği şeyleri bile yiyesim geliyo!!!

Neyse kilo durumu aynı, dün yediklerim:

Sabah: greyfurt suyu
2 dilim ekmek, peynir, 1 dilim salam

Ara: şekersiz sütlü nescafe
1 tane şekersiz kuşburnu çayı

Öğlen: 1 kase bol domatesli şehriye çorbası+ haşlanmış brokoli ve 3 yemek kaşığı yoğurt

Ara: 1 fincan adaçayı
1 fincan siyah çay+ nesfit müsli bar
nerdeyse 2 avuca yakın kuru dut!
5-6 tane de badem!

Akşam: Izgara köfte ama yanında büyük bir dilim ekmek+ yeşil salata

Yatmadan önce de 1 tane activia yedim.
Görüldüğü üzere hiç spor da yapamadım :(

6 comments:

- said...

Ben çok seviyorum bu kuru meyveleri ama abarttığım için almıyorum eve mesela 4-5 tane kuru kayısı yemem gerekiyorsa ben 10-15 tane yiyorum. Hatta geçen gün alacaktım bağırsak faaliyetlerim artsın diye ama çok yerim diye almadım : (

Bir gün spor yapmamaktan birşey olmaz güzelim, bak ben de bugün mesaideyim dolayısıyla akşama spor yok :((

Anonymous said...

selincim almanyaya gidene kadar her gün yaz olur mu? ben geçen hafta diyetime çok uyamadım ama her gün açık havada bir saat yürüyüşümü aksatmadım. sonuç: bu sabah 1 kilo vermiş görünüyorum. bir kaç arkadaşım doktoralarını verdi geçen hafta ve kutlamalar falan derken ipin ucu kaçtı. Zaten artık çok uzun süredir öyle harfiyen diyete uyamıyorum. yeni yıl için ben de memleketim izmire gideceğim. doğrusu beslenme sistemim bozulacak diye biraz korkuyorum. tamam zaten öyle sıkı bir diyet yapmıyorum ama kendimi dengelemeye çalışıyorum sonuçta. bizim tonton ailesinin nefis yemekleriyle napcaz bakalım. ama yeniyıldan sonra diyete harfiyen uymaya söz veriyorum. sen de süper gidiyorsun bence. ben de dutun hem kurusunu hem yaşını çok severim. afiyet olsun ama yağ olmasın. alice

Burcu said...

canım gayet güzel gidiyorsun bence.1-2 gün spor yapmamaktan hiçbişey olmaz yine yaparsın telafi edilir.kuru dut bende çok sewerim üniwersite sınawına çalışırken bir yanımda kuru dut diğer yanımda keçiboynuzu öyle kemirekemire ders çalışırdım ben:)eee tabi semirmiştim söylememe gerek war mı bilmiyorum eheheh :)bak benimde canımı istettin :)öptüm

Anonymous said...

merhaba,
çok gayretlisin, tebrik ediyorum selin...sende potansiyel bir "nilay ve sasha azmi" var gibime geliyor..zaten, blogu açtığın günden itibaren sana gelen destek beni en çok yüreklendiren şey oldu, bu blog işine soyunmamda...
umarım senin azmin bize de örnek olur.
sevgiler...

Anonymous said...

merhaba ben tombilik. www.tombilik.blogspot.com.yazarsan sevinirim.görüşmek üzere

seli said...

Butterflyım, bir gün değil 1 aydır spor yapmıyorum ama neyse ki kötü bir durum yok :)

Alice, almanyaya gitmeden pek yazamadım yoğun günlerdi. seni de verdiğin kilodan dolayı tebrik ederim, şimdi nasıl son durum?

Karmançorman hoş geldin, senin de adsl bağlanmış sonunda seni daha yakından takip edebilicez, idolümüzsün valla :)

Terazi selam,çok sevindim senin de blog açmana burası gerçekten de terapi gibi :) Dur sana da hayırlı olsuna geleyim :)

Tombilik selam, hayırlı olsun senin de blogun ama denedim açılmadı bir sorun mu var acaba?