Kilo Değişimim

Saturday, June 30, 2007

Cuma Bildirisi


Yok yok ay sonu geldi ama bu cuma itibariyle de hala 65'im. Amaaa dün regl oldugumu düşünürsek ve tartı hala tam 65 gösteriyorsa 64 çok yakınlarda bir yerlerdedir. Yani umarım, önümüzdeki hafta görücez. Bu ay biraz erken oldu, beklemiyordum vücudumda da hiçbir şişlik vs yoktu, anlamadım ben de...

Dün çıkıp biraz bikinilere baktım ama henüz istediğim modeli bulamadım, acele etmeden yavaş yavaş bakınıp öyle almak istiyorum. Hatta 1 değil 2 tane alcam, ee o kadar zayıfladık bu yaz plajlarda güzelce dolaşalım hakkımız ama dimi :)

Bugünlük bu kadar olsun, öpüyorum sizi iyi haftasonları...

8 comments:

Burcu said...

canım benim de reglimin 3.günü olduğu için tartılmadım cuma bildirisi yapmadım.ama bitince tartılıp yazacağım.
nedense benimde kilolarım fena halde yapıştı bi bıkkınlık geldi valla.yeme düzenim hep aynı diyet filan deil normal hayatım benim böyle oldu ondan yana hiçbi sıkıntım filan yok ee hareket de var bilmiyorum ki neden olmuyo :/
neyse..reglden sonra şişlikler insin de görelim şekercim..
bikinileri 3le Allahın hakkı 3tür ;) renk renk model model alıp iyi günlerde güle güle giyin şekercim..

Anonymous said...

hadi bakalım istediğin renk ve modelde gönlüne göre ulur alırsın artık nasılsa beden sorun değil artık:))

ChoKingCandy said...

ben de erken regl gibi bişi oldum,ve kime baksam bikaç gün önceden oluyo,mevsimlerden sanırsam.65 direnç gösteriyo demek ki,bunu kırdığın an 60 a daha çabuk yaklaşıcaksın,sabırrr.bu kadar azme 2 bikiniyi hakettin valla :) öpüyorummm

Anonymous said...

Rengarenk bikinilerle, şıkır şkır, plajlarda havanı atarsın şekerm:)Reglin bitince 64 de gelecek inş.60'a çok az kaldı yaa sene içinde 70'lerdeydin.Tüm bikineler helal olsun:)

deriella said...

regl oncesi 65 ise 64 kapıda bence de;) bikiniler ise çoktan hakedildi;))

60'a bir-iki!

aynen devam selicim

öperim

seli said...

Sashacım, insan uzun süredir emek harcayınca böyle olması normal galiba, ama merak etme eninde sonunda görücez istediğimiz rakamları. Bikineleri üçlemem mi bu yazı en iyi şekilde değerlendirmeliyim :))

Nagişcim, ay ne güzel dimi bütün yıl uğraştık tabi o arada biraz daha versem daha iyi olucak ya bakalım artık...

Candycim, bence de mevsimlerden herkes bu ay biraz erken oldu. İnşallah 60'ı da görüceğim günler yakındır :)

Ferycim, sağol canım. Darısı başına inşallah sen de en kısa zamanda aynı mutluluğu yaşicaksın eminimm :)

Deriellacım, inşallah :) 60'a bir-iki valla :)

Öperim hepinizi...

ttt said...

ohh dolaş bakalım sahillerde bikininle, gururla:)
Ben de bikini alıcam ama alt üst karışık satan hangi marka var acep, bilgin var mı?

seli said...

Tombocum, ay valla ne desem yalan sanki bir iki yerde karışık satan görmüştüm ama şimdi nerdeydi hiç hatırlamıyorum valla :( İnsallah bulursun sen de istediğin gibi şekerim...