Kilo Değişimim

Thursday, November 30, 2006

Dün akşam koca dışarı çıkalım diye tutturunca yemeği dışarda yedik ama herhangi zararlı birşey yemedim merak etmeyin, yalnızca eve geç geldiğimiz için akşam sporumu yapamadım. Sabah yapmıştım zaten ama akşam yapmam gereken kısmı kaldı, neyse 1 günden bişey olmaz artık...

Günlük raporumu da vereyim;

Sabah(08.00) 1 bardak greyfurt suyu
150 kalorilik T&S
(09.30) 2 dilim kepek ekmeği+ 2 dilim salam+2 dilim peynir+şekersiz sütlü nescafe (şu salama da nerden takıldıysam, bugun de yedim bitti almicam bidaha, biliyorum cok gereksiz bir suru de yağ var içinde)
Öğlen(12.30) 2 yemek kaşığı esmer pirinç pilavı+3 yemek kaşığı zeytinyağlı fasulye
Ara (15.00) yarım bardak şekersiz sütlü nescafe
(17.30) bir kupa yeşil çay
Akşam (19.30) sebzeli tavuk sote+ yeşil salata+ 1 kase çorba
Akşam (21.00) 1 fincan açık şekersiz çay

6 comments:

Lighter-N said...

Selicim öğlen fasülye az olmuş.....Az yersen de metabolizma duruyor biliyorsun aralara da bişiler koy istersen....

Lighter-N said...

Bi daha baktım da...Ara öğünlerin eksik, ara öğün metabolizmayı hızlandırıyor, mutlaka yoğurt ya da meyve yemen lazım ok?

seli said...

Lightercım evet dün bütün günüm dışarda geçtiğinden ara öğünler biraz saçma geçti, meyveyi falan ihmal etmemek gerek doğru diyosun. bugun daha çok dikkat edeyim, sağol uyarın için.

deriella said...

seli istikrarlı gidiyosun canım süpersin ama lighterın dediği gibi aman az yeyip metabolizmanı yavaşlatma. ara öğünleri de işin içine katsan
"walla süpper olacak!"

seli said...

bi de metobolizmam hızlanır da kiloları verirsem tam süpper olacak :P Sağol deriellacım ara öğünleri atlamam,sösss

- said...

ya valla benim kafam karıştı artık, şunu yeme bunu ye o metabolizmayı hızlandırır bu yavaşlatır resmen havuz problemine döndü bu kilo verme işi.Ama her halukarda kilo veremiyorum.Benim de profesyonel destek almam lazım :((