Kilo Değişimim

Wednesday, January 17, 2007

Tekrar Merhaba

Uzun bir aradan sonra hepinize tekrar merhaba,
Geleli 1 hafta kadar oluyor aslında ama bu sure boyunca bilgisayarım bozuk olduğu için bir türlü yazamadım. Hepinizi merak ettim, kim kaça inmiş napmış diye :)
Ben çok güzel bir tatil geçirip bir sürü güzel yerler görüp döndüm. Bir sürü yemekler, çikolatalar yedim ama çok şükür korktuğum başıma gelmedi. Kilo almadan dönmeyi hedeflemiştim, 1 kilo verip döndüm. Bu duruma ne kadar sevinsem de burdayken o kadar dikkat edip minik bir kare çikolatanın bile hesabını yaparak bir kiloyu zor verirken tatil boyunca zararlı şeyleri de tüketip hiç spor yapmadan nasıl oldu da bir kilo verebildim anlamadım. Neyse şu an 75 kiloyum. Böylece ekim sonunda diyete ilk başladığımdaki hedefim olan 5 kiloyu nihayet vermiş bulunuyorum. Yazın giydiğim pantalonları denedim dün, hepsi de nasıl bollaşmış anlatamam çok sevindim tabi :)

Dedim ya geleli 1 hafta oluyor diye, 1 haftadır tam olarak diyete başlayamadım hala. Dikkat ediyorum ama spor falan yapmıyorum kaç zamandır, bu akşam sporuma yeniden başlamayı hedefliyorum. Yarından itibaren de yine eski düzene dönüp, hergün yediklerimi yazıcam. Bundan sonraki hedef 69! Zaten 69'a inince son 1,5 yılda aldığım kiloları vermiş olucam inşallah. Böylece dış görünümüm biraz daha hoşuma gidecek ve ben o mativasyonla 60a da inmeyi başarıcam inşallah. Şimdi bile 5 kilo vermiş olmanın motivasyonu öyle yüksek ki,hele dün o pantalonları deneyip eski halimi hatırlayınca daha çok hırslandım.

Yaza kadar önümüzde 6-7 ay var ve ben bu kiloları verip kırmızı bir bikini giyicem bu yaz, ahanda buraya yazıyorum işte!!!!

7 comments:

Anonymous said...

hoşgeldiiiin :D
kırmızı bikini hayali neden gerçek olmasınki ;)
walla ben de 55 kilo olup istiorum kırmızı bikini :)))
6-7ayda neler yapılır neler..
;)

Burcu said...

hoşgeldiin selincim..tatilden kilo wererek dönmene çok sewindim.bol hareket etmişsindir gez-toz derken farketmeden gitmiştir..gerisi kalan kilolara inşallah.5kilo gayet iyi bi rakam..aynı gaz we motiwasyonla dewam hadi bakalım...sewgilerimle...

seli said...

inşallah cc cim, sen şimdi de giyersin kırmızı bikini ama herkesin hedefi var tabi..

karmançormancım haklısın galiba gezmekti tozmaktı derken yediklerim eridi, dün akşam değil ama bu sabah sporuma da başladım diyet kaldığı yerden aynı gazla devam ediyor :)

Lighter-N said...

Ben de bu kız artık yazmıyo heralde diyordum...hoşgeldin Selincim.....Tatilde hareketimiz arttığı için kilo verebiliyoruz ne kadar yesek de...süpper bişiiii....Hergün bekliyoruz artık ok?

seli said...

Lightercım merak etme hergun yazıcam artık, bugun bitsin yarın yediklerimi yazıcam yine...

Anonymous said...

canım hoşgeldin, yiyip kilo vermen ne güzel...Okumuşsundur ben baram + yılbaşında 2 kg aldım ve hala daha veremedim. Ama çok dikkat edemedim bu süre içerisinde, yedim yani. Birkaç hafta sıkarsam normale dönerim gibi benim de 6 kg'm kaldı. Hadi birlikte verelim şu 6 kiloyu.

seli said...

Butterflyım olsun çok normal kaç zamandır kocayı bekliyordun bayram boyunca beraber yiyp içtiniz bir süre sonra eski düzenine geçersin tekrar merak etme. Hadi inşallah verelim şu kiloları canım...