Kilo Değişimim

Tuesday, October 16, 2007

Birinci Gün


İlk günü başarılı bir şekilde atlatıp 100gr vermiş olmakla kendimi tebrik ediyorum :P 100 gr deyip de geçmeyin rica ediciim, böyle böyle veriliyo ancak napalım...

Dün akşam yemekten sonra T&S im ve ben yeniden barıştık, bundan sonra her akşam akıllı akıllı takılcaz kendisiyle, eskisi gibi samimi olcaz yine. Söz verdik akşam birbirimize, kaytarmaca yok :)

Yediklerim&yaptıklarım:

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğe peynirli sandaviç, şekersiz çay

Öğlen: buğulama balık, brokoli salatası

ara: 1 elma
şekersiz adaçayı

akşam: dolu bir kase sebze çorbası

ara: 1 elma
şekersiz ıhlamur

300 kalorilik T&S

3 comments:

- said...

Aaaaaa kimler gelmiş :) Hoşgeldin fıstık ben de seli bizi unuttu diyodum. Açıkçası biraz da korkrum kilo almış olmadan ama 1 kilocuk hiçbirşey değil. Şu kalan 6 kgyi de verdim mi 20 kg vermiş olacaksın düşünsene !!!

İş nasıl gidiyor? Alışabildin mi evden sonra?

ChoKingCandy said...

Selicim maşallah çok güzel geçirmişsin ilk günü.yediklerin acayip hoş yaa bende böyle yemeye geçmeliyim en kısa zamanda. t&syle de barışmana çok sevindim.. artık gelsin 60lar.. öpüldün çook

seli said...

Butterflycım, çok şükür fazla almadım, ay inşallah şu 6 kiloyu da verebilirim. Nedense çok gözümde büyüyor yaa :( İş de iyi, alıştım tabi yeniden kendi paranı kazanıyor olmak süper :)

Candycim, inşallah canım. Öpüyorum ben de.