Kilo Değişimim

Wednesday, October 24, 2007


Bugünkü kilom süper, 65,4 çıktı bu sabah. İşte bunun altına düşmek benim için mesele valla, maalesef yazdan beri bu kilonun altına düşemedim. Şimdi yine geçen kış olduğu gibi hevesliyim, hırslıyım umarım bu sefer olur... Çok istiyorum ya, lütfen olsun.

Dün ve bugün çiko kaplı diyet bisküviye taktım kafayı ya :( Öğleden sonra çayla beraber yarım paket yiyorum iki gündür. Bi de ondan kurtulabilsem süper olacak ama, çok hoşuma gidiyo çayla :) Az önce gene yedim :(

Bu arada iki akşamdır yemek yemiyorum, hem akşam yemeği saatinde acıkmamış oluyorum hem de hazır acıkmamışken yemiyim diye düşünüyorum. Ama sanırım hata ediyorum, dün akşamın 10unda çok acıktım o saatte de yememek için zor tuttum kendimi. Bu akşam yicem kesin :)

Dün yediklerim/yaptıklarım:

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğe peynirli sandaviç, şekersiz kahve

ara: 1 elma

öğlen: haşlanmış karışık sebze+ 2-3 kaşık yoğurt

ara: şekersiz çay+ yarım paket çiko kaplı diyet bisküvi

akşam: hiçbişi

300 kalorilik T&S

ara: 1 elma, 1 avuç fındık

1 comment:

ChoKingCandy said...

maşallah canım benim yaaa,baya iyi gidiyosun,blog alemlerinin istikrarla dönen kişisi ilan ediyorum seni,bize de güzel örnek oluyosun valla. Yediğin o çikolu light şeyleri ise o kadar büyütme haftaya sıkılırsın ve yemezsin :) bakalım bu cuma tartısında ne çıkcan :) öpüyorumm