Kilo Değişimim

Thursday, October 18, 2007

Devammm....



Dün yazamadım, pek fırsat bulamadım ama aynen devam ediyorum. Yalnız sinir bir durum var ki, spora ve dikkat etmeme rağmen 400gr almışım gözüküyo 2 gundur. Gıcık oldum, üstelik de reglim de bitmek üzere!

Yarın görcez bakalım cuma tartılmasında ne çıkacak durum, bi de almışsam sinirlencem valla :( Sporuma da aksatmadan devam ediyorum çünkü.

Yediklerim/yaptıklarım:
Sabah: peynirli sandaviç, şekersiz kahve

öğlen: yağsız kuru fasulye piyazı, ayran

ara: şekersiz yeşil çay, çiko kaplı diyet bisküvi

akşam: 1 kase domates çorba, salata

300 kalorilik T&S

3 comments:

SekerPembe said...

Seli Hanim merhaba,

T&S diye yazdiginiz sey nedir acaba? Sanirim bir spor aleti ama internetten arastirdim, pek anlayamadim.

Rejiminizde ayrica basarilar dilerim:)

Sevgiler,
Shekerpembe

seli said...

Merhaba şekerpembe,

T&S için şuraya bakabilirsiniz, ben çok beğenerek kullanıyorum. Ama benimki farklı bir marka, daha doğrusu piyasa işi markasız bişey çok sorun çıkardı ama bu ara iyi maşallah :)
http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=355452&productid=spordun35

SekerPembe said...

Cok tesekkur ederim. Nihayet anladim ne oldugunu.

Iyı aksamlar ve sevgiler.
Shekerpembe