Kilo Değişimim

Saturday, October 20, 2007

Cuma Tartılması


Eskiden oldugu gibi yine her cuma bildirimde bulunucam artık. Baska türlü veremicem yoksa bu kiloları ben...

Bu hafta çok bir aşama kaydedemiş olsam da ptesi sabah 66,4 olan kilom dün 66,8'di ve bu sabah itibariyle 66,0 oldu çok şükür. Açıkcası son 2 gün 66,8 i görünce epey endişelenmiştim ama bu sabah rahatladım. Sanırım reglimin bitmesinden dolayı böyle oldu. Önümüzdeki hafta hedef 65li bir rakam yazmak buraya.

Spora da aynen devam tabiii.

Herkese iyi haftasonları.....

3 comments:

- said...

Ben kesin görüyorum haftaya 65i...Ben de 63 yazcam inşallah :)

renkler said...

Ben de bloğumda kilomu ve yediklerimi paylaşınca daha disiplinli oluyorum:-) Bir haftada 1,5 kilo verdim ama bakalım sonra ne olacak...

seli said...

Butterflycım, inşallah canım. 63 süper yaa, darısı başıma...

Renklercim, tebrikler 1,5 kg süper :) Evet ya insan buraya yazınca daha disiplinli hissediyo dimi?