Kilo Değişimim

Thursday, October 11, 2007


Uzun bir aradan sonra herkese yeniden merhaba,

Biliyorum çok çok ihmal ettim sizleri, nerdeyse 2 ay olacak. Ama yeni işime, ortama alışiyim derken zaman nasıl da geçti anlamadım. İlk başlarda işyerinden daha yeniyim çok fazla sırıtmasın diye internete girmek istemedim, şimdi biraz eskidim tabi, daha rahatım ama sonra da ramazan diye diyet miyet yapamadım. Ve anladım ki buraya yazmadan benim bişey becerebilceğim yok. Bayram sonrası yeniden geçen seneki düzende devam edip, bol spor yapıp 60'a en kısa zamanda inicem inşallah. Bakalım ptesi tatlıları da yedikten sonra kilom ne çıkıcak, merak ediyorum...
Şimdilik herkese iyi bayramlar diyorum, ve bir daha yazmazsam beni uyarın da geri geliyim yaa, sıkıldım bu kilolardan ben :(

2 comments:

Anonymous said...

Selicim, surekli ugrayip bakiyordum yazmis misin diye. Nihayet senden de ses cikti. Yaz canim...Takipteyim..Kilolar verilecek:). Iyi bayramlar...Hulya

seli said...

Hülya sağol canım, sana da iyi bayramlar. Kaçış yok, vericez bütün kiloları dimi :)