Kilo Değişimim

Monday, October 15, 2007

Yeniden Başlıyorum



Son bir haftadır hiç tartılmayıp bütün hafta bol bol çikolata yiyip üstüne bir de bayram boyunca yediğim onca tatlıyı da eklersek bu sabah tartılmak zorunda olmak epey zor geldi. Evet arkadaşlar bildiriyorum son durumu, 66,4 çıktım! Tatil dönüşü işe başlamadan önce de 66,3müşüm. Bir ara 65 küsurlerdeydim ama bir türlü 65,4ün altına inemedim maalesef :( Şimdiki hedef şu kalan 5-6 kilo, onları da verebilirsem inşallah rahat edeceğim. Ama bakalım nasıl olacak, yine geçen seneki çok düzenli, azimli Seli'yi istiyorum ben...

Burda yani yeni işyerimde yemekler de güzel çıkıyor, ama şükür ki diyet bölümü de var. O yüzden çok zorlanmam diye düşünüyorum. Bugun öğlen mesela buğulama balıkla brokoli salatası yedim. Akşama da hafif atlatıp üstüne de sporumu yaparsam tamamdır. Yeniden T&S i salona çıkarıp her akşam tv izleyerek sporumu yapıcam. Bu arada bugun de reglin ilk günü, bunca tatlıyı yedikten sonra canım hala tatlı istemez umarım :)

Böyle işte, yarından itibaren hergün yediklerimi yazıcam yine. Şimdi biraz eski günlerime bakayım da nasıl gaza gelmişim hatırliyim :)
Hadi öperim sizi...

2 comments:

ChoKingCandy said...

Hoşgeldin selicim nerelerde kaldın yaaa özlettin kendini. İşine adapte olmana sevindim,çıkan yemeklerde iyiymiş ohhh ne güzel,sen şimdi bi başlasan 60a kadar hızla yol alırsın,yürüyüş falan da yapmaya çalış,iş çıkışlarında falan,gerçi t&syi de çıkarcakmışsın o da süper olur. çok fazla kilo durumları değişmemiş neredeyse aynı,bu çok süper,şimdi uzun süre buraya alıştı kilon,yemeni bi düzenlersen çok süper olur. Geldiğine sevindim çok öpüyorum...

seli said...

Candycim, hoşbuldum :) Ben de sizleri özledim vallahi. Öpüyorum canım ben de...