Kilo Değişimim

Friday, January 26, 2007

Bugün Cuma Enseni kapaaa

Dün de gayet düzgün, hasarsız geçti çok şükür. Ama nedense salı günü gördüğüm 74'ü bir daha göremedim, sinir oldum! Hala reglim de başlayamadı zaten,2-3 gün önce olmalıydı hala bekliyorum bakalım, herhalde onun da etkisi olsa gerek... Hala 75 kiloyum. Şimdiki ilk hedefim şu 6 kiloyu bir an önce verebilmek ve tartıda 6lı bir rakam görebilmek!

Bu akşam uzun zamandır görüşmediğimiz arkadaşlarımızla buluşucaz, ben en son 80 kiloyken görüşmüştük, bakalım zayıflamışsın dicekler mi? Artık yavaş yavaş zayıfladığım farkedilmeye başladı ve bu da beni çok mutlu ediyor tabi :) Ben de onlara durun bu da bişey değil daha çok zayıflicam siz beni esas o zaman görün diyorum :)

Neyse fazla vaktim yok, çok yazamicam ama dun yediklerimi yazayım hemen;

Sabah: 1 kase müsli, içine yarım muz doğradım
1 fincan şekersiz nescafe

13.00: 1 kase tarhana çorbası+ 1 dilim kepekli ekmek

ara: şekersiz kuşburnu çayı

17.00 1 tane meyveli yoğurt

18.30 1 parça ızgara biftek+ yeşil salata

150 kalorilik T&S

şekersiz form çayı

5 comments:

Bng.U said...

Benim 80lik halimle 75lik halim bayaa farkediodu. O yüzden mutlaka farkederler die düşünüyorum:)

- said...

Canım regl dolayısıyladır, bence 74 oldun sen, regl sonrası daha bile azını görebilirsin öpüyorum...

Burcu said...

farkedilir ya farkedilmez mi hiç..arkadaşların kesin söyleyecekler we sende iyice gaza geleceksin canım..don't panis diyorum sana regl olsun bitsin belki de 73.5a ineceksin.çünkü hakkaten çok farkediyor.öpüyorum

Terazi said...

Uzun zamandır yoktun ya, iradeni yansıttığın günceni yazmaya devam etmeni sabırsızlıkla bekliyordum. Ben de bir süredir yoktum..Geldim, bu sefer de işlerden yazamadım ve sizleri de okuyamadaım. Şimdi görüyorum ki, sen kaldığın yerden devam ediyorsun ve inanıyorum ki bu azimle gerçekten bir "başarı hikayesi" de sen olacaksın. Takipteyim...

seli said...

ccc cim haklısın hemen farkettiler çok sevindim tabi :)

Butterflycım umarım dediğin gibidir bitsin de görelim sonucu bakalım.

Sashacım inşallah, farkedildi zaten çok sevindim :)

Terazicim nerelerdesin sen? Sen de katıldın artık aramıza, inan bana birbirimize olan desteğimizle bu iş çok daha kolay oluyor, başarılar hepimizee...