Kilo Değişimim

Tuesday, January 30, 2007

Eski Kıyafetler


Bu sabah T&S yapmadım, onun yerine dışarda bir işim vardı onu hallettikten sonra 1,5-2 saat kadar yürüdüm, bugünkü sabah sporum da bu olsun dedim :)

Dün akşam yine 300kalorilik T&S yaptım, sabah tartıldım 74-75 arası ama 75e yakın bişiy çıktı tartıda, herhalde yavaş yavaş 74ü görücem, niye böyle olduysa bu sefer onu da anlamadım ya. gecen hafta şak diye 74ü görmüştüm, sonra araya regl olayı girdi bir daha da 74 hak getire valla. neyse sabır diyerek diyete devam ediyorum tabii.

Bu arada ben her -1 kiloda bütün dolaptaki kıyafetlerimi yeniden denemek gibi bir huy edindim :) Sürekli deneyip deneyip aynaya bakınıyorum valla :) Daha önce de bahsetmiştim bu aldığım kilolar son 1-1,5 yılda oldu diye, o yuzden 1 yıl önce giydiğim pantalonları bırakın gömleklerim bile olmuyodu ve ben deli oluyodum :( dün bir de baktım gömlekler de yavaş yavaş oluyo nihayet! Gerçi tamam biraz fazla yapışıyo üzerime ama olsun içinde rahat edebiliyorum, dışardan bakınca anormal bi görüntü yok yane. Tabi birkaç tane daha da dar olan gömleklerim var ki onların göğüs kısmı kapanmıyo hala, ama olsun o da kapanır işallah, yavaş yavaş...
İnsan spor yapınca kilo vermese bile vücudu sıkılaşıyor ve bu da kıyafetlere hemen yansıyo, ve tabi çok mutlu ediyor :) Dolapta giyebileceğim şeyler çoğaldı nihayet, biraz da alışveriş yaptım dün iyi oldu. yazınki halim çok fenaydı sürekli aynı şeyleri döndüre döndüre giyiyordum, üstelik de yazın montla falan da kapatamıyo insan fazlalıkları :( Ama gelecek yaza herşey çok daha güzel olucak inşallah, güveniyorum kendime...

Neyse çok konuştum bugun, dün neler yemişim onlara da bi bakalım..

Sabah: 1 kase müsli+ yarım yağlı sütle
şekersiz nescafe

Öğlen: Yeşil mercimek salatası (çok az zeytinyağlı)

ara: 1 fincan şekersiz çay

akşam: sarımsaklı yoğurtla brüksel lahanası salatası+ 2 yemek kaşığı pilav+3 yemek kaşığı mantar sote
1 kutu diet cola

300kalorilik T&S

portakal

şekersiz ıhlamur

2 comments:

- said...

Ya ne güzeldir şu eskiden dar gelen şeylerin olması, geöen sene ben de 70 kg olmuştum, ceketsiz asla gelmiyordum işe. Mutlaka kapatıyordum sonra Mayısta blog açtım kendime uzun sürdü ama 65'e düştüm, yavaş yavaş yeni pantalonlar aldım alışveriş zevk haline geldi. Gerçi şu an yine 68,5 olmuşum ama görünüşüm hiç öyle değil herhalde şişlik dolayısıyla öyle çıktım düm bakalım Cuma ne olacak. Halledicez bu işi yaza kadar :)

seli said...

Evet gerçekten çok güzel bir duygu butterflycım, inşallah ben de 6lı rakamlara düşerim de bir an önce alışveriş yapmak daha güzel olur böylece. öpüyorum seni...