Kilo Değişimim

Monday, January 29, 2007

iyi haftalar

Önce anlatmaya cuma akşamından başliyim, arkadaşlarım hemen farketti tabi aaa seli sen zayıfladın mı yoksa, aaa ne çok zayıflamışsın gibi tepkiler geldi hemen :) tabi dünyalar benim oldu :)

O kadar diyetteyim dedikten sonra o akşam ölçüyuü kaçırmadım tabiki, yemekten sonra gelen tatlıyı da herkes yerken ben hiiiç yemedim, yalnızca kahvemi içtim :) Bu hareketimle de herkeslerin takdirini topladım :P

Cumartesi de bol yürüyüşlü bir gün oldu benim için, bu arada beklenen misafir ctesi geldi nihayet. Kilo durumu aynı 75 hala, dün akşam 300 kalorilik T&S yaptım. Sabah bir umut tartıldım ama değişiklik yok, neyse bitsin öyle bakiyim artık ne olacak.

Haftasonundan durumlar böyle işte, şimdi diğer arkadaşlara bakiyim bakalım kim neler yapmış :)

Herkese iyi haftalar...

2 comments:

- said...

Canım sanırım 75 de senin direnç noktan, nedense 7lerden 6lara 75lerden 74 lere düşmek çok zor oluyo. Her 5 kiloda bir savaş vermek gerekiyor. Ama ne demişler sabreden derviş muradına ermiş :)

seli said...

Butterflycım ben de anlamadım valla, biliyosun gecen hafta bir kere 74 ü gördüm üstüne regl dönemi geldi ve tekrar 75 oldum :( Gerçi bu sabah 74-75 arası ama 75e doğru birşey gösterdi ibre ama bilmiyorum tabi, sabırla bekliyoruz işte...