Kilo Değişimim

Tuesday, January 23, 2007

Tartımı seviyorumm :)


Haftasonu yazamadım ama sanmayın ki diyetimi bozdum, gayet sıkı bir şekilde devam ettim, kocayla bol bol yürüyüşler yaptım ve bu sabah tartıda 74'ü gördüm :) Çok mutluyum o yüzden. Diyetin ilk günlerinde beni sinir eden bünyem sanırım zincirini kırdı :))

Alttaki tickerı update etmek için sabırsızlanıyorum :)

Dün yediklerim:

08:00 1 greyfurt suyu
150 kal. T&S

09:30 1 yumurtalı, peynirli yağsız teflon tavada pişmiş omlet+1 dilim kepekli ekmek+2 zeytin+ şekersiz çay

14:00 1 su bardağı kadar kepekli makarna (domates soslu)

16:00 1 elma

18:00 2 parça ızgara tavuk pirzola+ az yağlı karışık yeşil salata + 2 yemek kaşığı kadar zeytinyağlı pırasa

22:00 1 muz

9 comments:

Anonymous said...

harikaa:)

Anonymous said...

Canım süpersin 6 kg gitmiş bile, 6 lı rakamlar yakındır :)

Öpüyorum

seli said...

Ccc cim ben de çok sevindim :) böyle böyle vercem hepsini işallah...

Butterflyım sağol, ay evet inşallah 6lı rakamları hemen görürüm :) Ben de öpüyorum canım.

Burcu said...

selicim bak 6kilon gitmiş bile..çok sewindim wallahi..boyun kaçtı senin canım?yani kilon çok da fazla deil gibi duruyor..yakında beni sollayacaksın demedi deme ;) öpüyorum

seli said...

Sachacım boyum kısa, 165 civarı. Diyorum ya seni örnek alıyorum, hele su slide showunu da koydun ya sayfana her baktığımda iyice gaza geliyorum valla :) ben de öpüyorum...

Kertenkele said...

Ne güzel gidiyorsun, maaşallah. Çok da düzgün yiyorsun ama, bunun ödülünü elbet alacaksın. Hadi 73ü bekliyoruz.

seli said...

Guffycim sağol, hadi bakalım sen de bir an önce iyileş de hep beraber tam gaz devam edelim...

Lighter-N said...

Selincim yemeyince vücut unutuyor çikolatayı...Ben de artık sadece kahve keyfimin yanında 1 karecik yicem bundan sonra çok canım isterse.Hergün yersem alışkanlık oluyor...6 kg çok iyi..Tebrikler

seli said...

Lightercım teşekkürler. kesinlikle haklısın bir kere ipin ucu kaçtı mı kaçıyor, ama insanın canı çok isteyince de minicik bir parça yemeli bence de sonra insan daha fena krize giriyor. Sen de eski düzenine döndüğüne göre artık, hep beraber verelim şu fazlalıkları...