Kilo Değişimim

Friday, January 19, 2007

İlk Gün


Dün tatil sonrası diyetimin ilk günüydü, bütün gün evde olmasam daha kolay olucaktı ama evde olunca insan gereksiz yere atıştıracak şeyler arıyor işte.
Geçenlerde Lighter-N bahsetmiş, çikolata bağımlılık yapıyor diye, çok doğru! Tatilde dedim ya çikolatayı biraz fazla kaçırdım diye şimdi yine başladı akşamları otururken tatlı yeme krizlerim :( Bir şekilde bundan kurtulmam gerek.

Neyse işte dün yediklerime bakın bakalım...

Sabah:
08.00 1 bardak greyfurt suyu
arkasından T&S(150kal.)

09.00 2 dilim ekmek ve krem peynir yanında da bir dilim salam
şekersiz çay

12.00 1 tane meyveli yoğurt

14.00 1 tabek haşlanmış brokoli, yanında da 1 kase yoğurt
14.15 1 portakal
15.30 1 avuç badem

18.30 az yağlı taze fasulye,3 kaşık bulgur pilavı, 3 kaşık yoğurt

T&S (150kal.)

21.30 2 portakal

3 comments:

Anonymous said...

ya benim T&S bozuldu sanırım geçen hafta sonu o kadar çok yaptım ki C.tesi 1 saat ve Pazar da 1 saat. En sonunda aşağı doğru çöktü. Aldığım yer de kapanmıştı şimdi ikince kez nasıl yaptırıcam bilmiyorum. Elim ayağım olmutu benim onsuz napıcam bakalım. Acaba bir spor mağazasına götürsem yapabilirler mi ne dersin. Bu arada yediklerin gayet dengeli yakında 6 lı rakamları göreceksin inşallah...

deriella said...

hoşgeldin seli. çok güzel hbrlerle gelmişsin:) daha da yakın kilolardayız artık. beraber görelim şu 60lıları:)
sevgiler

seli said...

Butterflycım bence aldığın yere bir kere daha göster bakalım ne diyecekler,insan bu hareketlere alışıp da bi şekilde yapamayınca suçluluk duyuyor dimi? 6lı rakamlar konusuna gelince inşaallllah diyorum :)

Deriellacım sen nerelerdesin?benden önce gittin tatile hala yeni bi post yok,merak ettim seni. Hadi bakalım sen bi dön beraber görücez 6lı rakamları inşallah :)