Kilo Değişimim

Thursday, January 25, 2007

Haydi Hep Beraber

Sasha start verdi, biz de iyice gaza geldik :) Dün hiiiç ama hiç tırtıklamadan günü bitirdim çok şükür. Sporumu da yaptım, ne zamandır sporumu da ihmal ediyordum akşam çok iyi geldi vallahi. bundan böyle aksatmadan devam inşallah. Tv'nin karşısında spor yaparken insan hem bişeyler atıştırma isteğini bastırmış oluyor hem de bir yandan tv izlerken spor da arada kaynayıp gidiyo işte :)

Bu arada ben hareket olsun diye artık asansör kullanmamaya başladım, son 1 haftadır bunu uygulamaya çalışıyorum. Gidip geldiğim yerler genelde 4-5 katlı yerler oluyor, elimde çok ağır bir yük yoksa asansörü kullanmıyorum artık. Eee ne demişler nerde hareket orda bereket :P Bugün de evde temizlik işleri neyim var, ordan da bi hareket olur bana, ohh ne alaaa....

Dün yediklerimi yaziyim, akşam yemeğimi 7ye doğru yedim, saat 8.30da da 1 tane havuç yiyip başka da birşey yemedim nasıl ama?

Sabah 08.00: 1 greyfurt suyu

Kaşarlı salamlı 2dilim kepek ekmeğine yapılmış sandaviç + şekersiz nescafe

11.00 1 tane meyveli yoğurt

12.15 tavuklu sebze çorbası

17.00 1 muz
1 tane meyveli yoğurt

18.30 1 kase tarhana çorbası
3-4 yemek kaşığı zeytinyağlı pırasa

sütlü nescafe

200 kalorilik T&S

20.30 1 tane çiğ havuç

22.30 1 fincan bitki çayı

3 comments:

Anonymous said...

Selicim ya benim T&S'm bozuldu ne yazık ki...Bir ana önce kargoya vereyim de yapılıp gelsin. Özledim resmen spor yapmayı. En azından haftasonu bol bol yüriycem söz.

Öpüyorum seni...

seli said...

Butterflycım bu yorumu yazan sen değil miydin? dün senin yazdığını görmüştüm sanki ama bu sabah blogumu betaya çevirince anonymous oldu anlamadım valla?! Her neyse T&S ini yaptırana kadar fırsat buldukça yürümeye çalış, hiç hareket etmemekten çok daha iyidir canım. öpüyorumm

- said...

a evet ya ben yazmıştım bu yorumu, ne oldu ki acaba :p