Kilo Değişimim

Wednesday, January 24, 2007


Malum gün yaklaşmakta, içimde durdurulamaz bir tırtıklama arzusu var :( Dün arada biraz abuk sabuk şeyler yedim, feci şekilde tatlı istiyodu canım 2 parça kabak tatlısı yedim :( bir parçasını öğlen, diğer parçasını da akşam çay içerken tutamadım kendimi.

Bu sabah yine 75 çıktı tartıda, ama moralimi bozmicam dün 74ü gördüm nasılsa, bugun yarın yine görürüm. zaten bende hep böyle oluyor, bir gün kilo verdiğimi görüyorum ertesi gün tekrar aldığımı 2-3 gün sonra yine 1 kilo gitmiş oluyor. Hem reglimin başlayacak olmasının da etkisi olsa gerek. Bugun de biraz dikkat edip, sporumu da yaparsam daha iyi olucak, dün çok hareketsiz bir gündü aynı zamanda.

Dün yediklerim;

Sabah: yarım yağlı kaşarla yapılmış yağsız tost+ şekersiz sütlü nescafe

11.30 1 muz

13.00 1 tane meyveli yoğurt

14.00 büyük bir kase tavuklu sebze çorbası
1 parça kabak tatlısı

1 fincan adaçayı

3 dilim örgü peyniri ama ketçapa batırarak yedim nasıl bir iştahsa artık!! Canım feci şekilde cips istedi, onun yerine 3 dilim örgü peyniri yedim iyi mi?! Ama ketçap ne alaka derseniz ben de bilmiyorum valla...

18.30 1 kase tavuklu sebze çorbası+ yeşil salata

20.00 1 bardak şekersiz çay ve 1 parça daha kabak tatlısı!

Son tatlıyı da yemesem iyi olucaktı ama hakim olamadım kendime valla :( Neyse bugun sağlıklı beslenip telafi edicem inşallah. Akşam sporumu da yapıcam.

3 comments:

Burcu said...

selicim yediklerin kötü gözükmüyor.2parça kabak tatlısından ne olacak?kendini o kadar sıkma.yani tadımlık yemişsin zaten bu gayet doğal..ana öğünleri biras daha genişletirsen belki tırtıklama olayın daha aza inebilir.gerçi regl döneminde çok normal bişi...regl bitince zaten kafadan 1-1.5inecek tartıda kilon merak etme canım ;) öpüyorum

Anonymous said...

canım bence de yediklerinde birşey yok, gayet iyi. Bak cips yerine peynir yemişsin hem ketçap o kadar da kötü değil. Birkaç güne yine 74 leri göreceksin eminim.

seli said...

Sachacım kabak tatlısına 1,5 koca fincan şeker ekledim o yuzden gözüme çok kalorili göründü, neyse bugun çok dikkat ettim zaten. sağol yine de, ben de seni öperim..

Butterflyım önce 74 sonra da 6lar inşallah :)