Kilo Değişimim

Monday, May 21, 2007

Haftasonunu atlattık...


Haftasonu misafirlerimizi ağırladık, bol bol gezdik yedik-içtik. Her ne kadar sofrayı daha hafif salata/meze türü şeylerle doldurmaya çalışsam da geç saatte yenen yemekler biraz canımı sıkmadı değil aslında. İki gündür tartılmıyordum ve bir kurt içimi kemirip duruyodu, bu sabah tartıldım yine 67 değişiklik yok, ohh be deyip indim tartıdan :)

Bakalım 66 ne zaman görünecek bana, şimdi hasretle onu bekliyorum. Dün misafirleri de gönderdikten sonra epey spor yaptım. Akşam yemeğini 5 gibi yedik, sonra da yalnızca meyve, 1 bardak süt, 2 kuru kayısı yedim.

Bakalım bu hafta neler getirecek bize, hepinize güzel bir hafta diliyorumm.

7 comments:

Anonymous said...

Selicim ne mutlu sana valla takdir ettim tü maşallah bende bursadan +1 le döndüm halbuki o kadar dikkat etmeme rağmen :( öptüm canım iyi haftalar..

efsane said...
This comment has been removed by the author.
efsane said...

67-68 şimdi o kilolarda olmak o kadar çok isterim ki sana çok özeniyorum ama bugün canım çok tatlı istiyor bakalım napıcam..

seli said...

Pinelacım, sen şimdi o +1'i hemen eritirsin biliyorum ben senii :)

Efsanecim, merak etme sen de kısa bir süre sonra geliceksin bu kiloya, birazcık sabırla yılmadan devam et. Diyet boyunca en çok sabır göstermeyi bilmemiz lazım...

Anonymous said...

sende kırdın ya şu şeytanın bacağını ama artık 67yi beğenmiyoruz?69 için kıvranırken!!
sen dgital almayı düşünmüyor musun?*

- said...

canım bak ne güzel kilo almamışsın çok sevindim, şimdi 66lara çok az kaldı. Başabaş gidiyoruz ben de 66,4'üm. Hadi beraber inelim şöyle 61-62 lere....

Çok öptüm

seli said...

Nagihancım, sorma valla digital tarti olayini cozemedim gitti, surekli bakinip duruyorum ama edinemedim hala bi tane. su hem yagi hem kasi olcenler var ya onu mu alsam napsam diye dusunuyorum da bakalım işte. Evet 67'yi begenmiyoruz artık, insanoğlu nankör işte :)

Butterflycım, inşallah bi inebilsek dimi, bakalim bu hafta bulusacak mıyım 66yla? Ben de öpüyorum canım.