Kilo Değişimim

Thursday, May 10, 2007

Cuma Bildirisi


Yine geldik bir Cuma Bildirisine, bu hafta da haberler iyi çok şükür. Bu sabah itibariyle 67 kiloyum arkadaşlar :) Darısı önümüzdeki haftaya inşallah :)

Sabahleyin tartılınca aklıma hemen Alice geldi :) Galiba sihrin tuttu arkadaşım, eminim sen de pazartesi 69'u görüceksin :)

İnşallah önümüzdeki cumalarda da böyle güzel haberler vermeye devam edebilirim, yeniden kilo verebilmeye başlamama çok sevindim valla :) Ve bana yeniden o hırsın gelmesine de tabi, 69u görünce sermiştim ama çok şükür devam edebiliyorum yine eskisi gibi.

Neyse şimdilik kısa kesiyorum, dün az yedim bol spor yaptım. Onları da yazıp size iyi haftasonları dilerimmm.

Sabah: 1 kase cornflakes
şekersiz kahve

6 km tempolu yürüyüş

ara: yeşil çay

öğlen: haşlanmış brokoli ve 3 kaşık yoğurt

ara: 1 kase erik

akşam: 1 kase sebze çorbası, yeşil salata

200 kalorilik t&S

ara: yeşil çay, 1 elma

10 comments:

Burcu said...

selicimm tebrik ederimmm sonunda 67 ve sadece 5 kilon kaldı yaşasınn yaa..
ama yediklerine baktım da neredeyse hiçbişi yememişsin gibime geldi..aman direncin düşmesin dikkat et e mi? öptüm cnm

seli said...

Sashacım çok sağol ama hedefim 62 diil 60 daha 7 kilo var yani, gerçi 62 de gayet güzel ama baştan hedefi 60 belirledik şimdi dönmek olmaz :) Bu diyet de ne zor bişi az yesen direncin düşer çok yesen kilo yapar, zor zorrr :) Öptüm canım ben de.

ChoKingCandy said...

Selicim çook sevindim,maşallah diyim.Yavaş yavaş işin sonuna geliyosun,biraz daha zor olacaktır ama böyle devam ettiğin sürece zor diye bişi yok sana :) öptüm çook

deriella said...

çok güzel selicim! foto da cuk oturmuş tam senin mutluluğunu yansıtıyor bence.

ttt said...

Tebriklerrrr, darsısı bizim başımıza olsunnnnn
yaw listene baktım da , hiç ekmeksiz çok zor olmuyo mu?

seli said...

Candycim, yavaş yavaş ama daha işin sonuna çok var be canımcım 7 koca kilo daha! anca ondan sonra, neyse olsun veriyorum ya ona bakiyim dimi :) Öptüm canım ben de.

Deriellacım, fotoyu görünce ben de sevdim :)

Tontoncum sağol inşallah, ben normalde de ekmek çok yemezdim aslında o yüzden alıştım. Aslında normalde kahvaltıda 2 dilim ekmek yiyorum ama 2 gundur canım istemedi cornflakese takıldım :)

Anonymous said...

merhaba selicim, çok sevindim hayatım. bu gün eve bir kaç mobilya almıştık onları yerleştirmek ve temizlik yapmak o kadar çok zamanımı aldı ki bloglara ancak bu saatte bakabiliyorum. gerçekten güzel bir haber, umarım haftaya da bu güzelliklerin devamı gelir. ben de pazartesi 69'u görürüm sanıyorum. sana iyi hafta sonları, hepimiz için keyifli, mutlu ve hafif bir haftasonu olur inşallah. alice...

Anonymous said...

Seliciiimmmm tebrikler hemde eeennn kocamanından şeytanın bacağını yine kırdın tütütü maşalllah diyim nazar değmesin.. Kendimden çok utandım açıkçası benim de acil yetişmem lazım sana ne yapsam ne yapsaaammmmm iyi hafta sonları dileyi düşüneyim bari öptüm canım

sadişş said...

selicim çok sevindim 69-68 derken 67 yide gördün bravo canım..mckk..darısı bana inşallah..

seli said...

Alice'cim, hayırlı olsun güle güle kullanın mobilyalarınızı. Bugun pazartesi,var mı gelişme? Valla ben de senin kadar heyecanlıyım :)

Pinelam, sağol canım. Hadi canım sen de silkelen, yeniden başla da öne geç yine :)

Sadişcim, inşallah canım merak etme sen de çok iyi gidiyorsun. güzel rakamlar çok yakındır :)