Kilo Değişimim

Tuesday, May 15, 2007

Bir gün mutlaka!



Ben de bikinimi giyip böyle pareosuz salınmak istiyorummmm :)Ama benimki kırmızı olucak!

Çok şükür ki artık nette dolanırken görüp tıkladığım şişman mısınız sorularında normal kilolu çıkıyorum :) Kilolu ibaresinden kurtuldumm nihayet ki. Gerçi normal kısmının sınırındayım o ayrı konu ama yavaş yavaş onun da alt sınırına gelirim inşallah...Eee insanoğlu işte nerden nereye, bu yaz herşey daha güzel olacak, inanıyorum..

Sabah sabah nerden esti derseniz, kendi kendine telkin dicem. Sürekli bunları düşünüp hayal etmek gerek ki amacımızdan sapmayalım :)

Dün yediklerim/yaptıklarım:

Sabah: 1 kase nesfit, yarım dilim ekmek üzerine light pınar beyaz, şekersiz kahve

öğle: 1 kase sebze çorbası, mantarlı yoğurt salatası

ara: meyveli yoğurt, 1 avuç fındık

akşam: 1 tabak haşlanmış karnıbahar, 3 kaşık yoğurt

200 kalori t&s

ara: melisa çayı

8 comments:

ChoKingCandy said...

Selicim bravo valla,süper gördüm seni :) inşallah hepimiz bu kız gibi bikinilerle geziniriz kumsallarda :)artık kilolu ibaresinden kurtulduğuna da sevindim,yürüyüş falan yaptığından vücudun sıkılaşmıştır ve sende olduğun kilondan az görünüyosundur büyük ihtimal.aynen devam edelim canım.öptümmm kocaman

Burcu said...

selicim bende sürekli kendime olumlu telkinlerde bulunurdum halen de bulunuyorum kesinlikle çok faydalı oluyor.insan kendi kendini motive etmeyi bilince ardından başarı geliyor bence.inşallah hepimiz için güzel bir yaz olur..öpüyorum

Gece said...

sen de okuyunca heveslendim, dur ben de bakayım kilolu mu yazacak dedim. 12 kilo verdim diye pek zayıf sanıyorum kendimi :) Tam sınırdan kilolu dedi, 1 kilo daha versem olacağım normal :) neyse buna da şükür. Darısı başıma...

deriella said...

selicim ya çok onemli konuya parmak bastın. bn 55 bile olsam pörsük pörsük olcam bikini iğrenç durcak gbi gelio. dertliyim:(
ühüüü

seli said...

Candycim inşallahh, evet sporun epey faydası oldu kimse 67 olduğuma inanmıyor, ben de çok mutlu oluyorum tabii :)

Sashacım, kendi kendimize gaz veriyoruz işte :) Ama faydası da yok değil tabiki :)

Gece hoşgeldin, ben de 1 kiloyla yırttım zaten :) Dur hemen seni ziyarete geleyimm.

Deriellacım maalesef ben de bu şekilde pareosuz çıkamam heralde çünkü üst bacaklarım çok kalın :( En zayıf halimde bile üst bacaklarım yine kalındı neyse ki spor yaparak kilo veriyoruz yoksa halimizi düşünemiyorum, buna da şükür diyelim.

Öptüm hepinizi!

Anonymous said...

Salıncaz selicim hiç merak etme.. Ben daha bikininin rengine karar veremedim ama bu yaz sen kırmızı bikininle bende kendi bikinimle salınıp gezcez.. Cumaya güzel haberler bekliyorum senden. Gerçi bursada olucam ama internet cafeye gider bakarım mutlaka.. Öptüm canım..

Lighter-N said...

Walla benim de tatile 1 ay kaldı...Benim de bikinilerime, şortlarıma, kaprilerime sığmam lazım...Bi de kendime zayıflama hediyesi olarak yeni bi bikini almak istiyom.Hadi bi kampanya yapalım, hedeflediği kiloya inip bikini alanlar bikinisinin resmini koysun bloguna, ne dersiniz?

seli said...

Pinelacım sana da kırmızı iyi gider, sen de kırmızı al :P Bu cumaya guzel haberler verip veremicegimden çok emin diilim aslında ama bakalım, gorucez. Sana iyi yolculuklar, iyi tatiller canım.

Lightercım, olur valla, ama sadece bikinin resmini yoksa bikinili resmimi koyamammm :))) Benim tatile daha var, yaz sonuna doğru anca çıkabilcez o yuzden daha vakit de var ama bakalım hedeflediğim kiloya ulaşabilcem mi?