Kilo Değişimim

Tuesday, May 08, 2007


Bu sabah uyandığımda öyle fenaydım ki, bütün kemiklerim ağrıyodu resmen. Hani dayak yemiş gibiyim derler ya aynı o şekilde hissettim vallahi, dün çok spor da yapmadım aslında. 40-45 dakika tempolu bir yürüyüş o kadar, neyse şimdi biraz daha iyiyim.
İlerleyen saatlerde geçer iyice heralde.

Regl dolayısyla kilo verişim duraklama dönemine girmiştir yeniden, hayırlı olsun! Aman ya ne sinir şey, cuma ne güzel 67 küsurlardaydım olmasaydı şu regl olayı ne güzel 67 olmuştum bile. Neyse umarım bittiğinde görürüm, yani inşallah...Şöyle bi 65 olsam da güzel güzel alışverişe çıksam kendime yeni ciciler alsam ne güzel olucak, ama az kaldı 3. hedefim olan 65' e yalnızca 3 kilocuk kaldı. Onu da verdim miydi 4. ve son hedef olan 60'a doğru ilerlicem inşallah.

Ama dün yaramazlık yaptım ben, sabah kahvaltıdan sonra küçük bir kase muhallebi yedim :) Aman canım sütlü tatlı işte, öğleden sonra da yürüyüşe çıktım zaten gitmiştir o gitmiştiiiiir :P İnşallah gitmiştir yani, ay napiyimm kocaya yapmıştım buzdolabını açınca birden gözgöze geldik dayanamadım :( Ama akşam az yedim hem, dengeledim ben onuuu :)

Dün yediklerim:

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğe peynirli sandaviç, şekersiz kahve
1 kase muhallebi

ara: şekersiz börtlen çayı

Öğlen: 1 kase mercimek çorbası+ 2 yemek kaşığı bakla yemeği

ara: meyveli yoğurt

akşam: 1 tabak ıspanak yemeği+ 2 kaşık yoğurt

ara:şekersiz börtlen çayı, yaseminli yeşil çay
1 greyfurt

6 comments:

ChoKingCandy said...

aman selicim ne yapcak o muhallebi,çok güzel dengelemişsin bence. Valla 65 e ne kaldı,regl dönemin bitsin zaten kilo veriş hızlanıyo hemencecik incen 65 ha gayret diyimmm.

eee 63 olunca şöyle bi foto falan koysan da bizde görsek nasılken nasıl olmuşsun diye ;) öptümmm kocaman

Anonymous said...

merhaba selicim, iyi gidiyorsun hayatım. sütlü tatlı iyidir hem masum hem yararlı, pişman olacak bişey yok bence. bu arada ben tatile ancak ağustos başında gidebileceğim. oy kullanma işini halledip öyle gitmeye karar verince bir ay daha burda kalmam gerekti ne yazık ki. diyet ağır aksak da olsa gidiyor. ancak maalesef hala 69'u göremedim. ama azimliyim önümüzdeki pazartesi sabahı ya göreceğim, ya göreceğim. sonra yağlar ilk hedefiniz 65'tir ileri yapabileceğim. cumaya senden 67'yi bekliyorum unutma. sanki sen 67'yi görünce ben de 69'u görcem, böyle kendime sihir yaptım. seli 67, alice 69. hadi hayat sana kolay gelsin, yağlar senden kolay gitsin canımcım. öptüm. alice.

efsane said...

Ben de yapıyorum masum kaçamaklar zaten tatlı ihtiyacımızı karşılamayınca daha zor gidiyor kilolar... Gayet düzenli besleniyorsun tebrikler...

seli said...

Candycim inşallah hızlanır dediğin gibi canım. Foto mu hmm bilmem ki :)öptüm canım ben de.

Alice'cim oy kullanmadan tatile çıkma tabi çok iyi düşünmüşsün. Bugün salı inşallah cumaya kadar ben 67 yi sen de 69u görüceksin pazartesi hadi bakalım sıkalım dişimizi :)İnşallah sihirin tutar canım, yağlarımız patır patır gitsin, öpüyorum ben deeee...

Efsanecim, teşekkürler dediğin gibi insan tatlıya da dayanamıyor, muhallebi en azından masum oldu tabi...

nehir857 said...

Seli bence hedeflediğinden daha kısa sürede ulaşacaksın 60 kiloya gerçekten sende çok azimlisin. Hepimiz özel dönemimizde tatlı kaçamakları yapıyoruz dediğin gibi sütlü bir tatlı:))

seli said...

Tülaycım,çok sağol evet azimliyim inşallah bu yaz bitmeden 60'ı görüp kırmızı bikini giyicem :)) Biz seni okuyamayacak mıyız, ziyaretine geleyim dedim ama olmadı?