Kilo Değişimim

Monday, May 07, 2007



Herkese iyi haftalar,

Güzel bir haftasonunun ardından azıcık da olsa kaçamak yapmış bir şekilde burdayım. Bugün 67'yi beklerken maalesef bir değişiklik olmadı, regl oldum zaten o yüzden bir süre böyle gider heralde. Cumaya kadar tartılmicam, cuma bildirisinde görücez bakalım bir değişiklik olucak mı.

Haftasonu kaçamak yapmış olsam bile sporumu hiç ihmal etmedim, her iki gün de 2şer saatlik yürüyüşler yaptım, sanırım o yüzden yediklerim dengelendi. Yine tatlıya dayanamadım, e malum dönem de gelince yedim valla, pişman değilim :P

Sporuma devam edip, bu cumaya kadar inşallah 67'yi görmek istiyorum...

3 comments:

efsane said...

Aynı kiloda kalabilmek de önemli bu durumda kaçamaksız olunca vücut daha ağır tepkiler verebilir ben de yaptım küçük kaçamaklar spor yapmadım ama çok fazla temizlik ve ütü yaptım sporun yerini tutarmı ki:)

ChoKingCandy said...

Selicim dengelemişsin ne güzel yürüyerekten falan ben de akşam biraz yüriyeyim bari.regli döneminden sonra daha bomba bi seli olcan valla.Cumaya kadar 67 olursun mutlaka,sonra gelsin 65ler :)

seli said...

Efsanecim, tutmaz mı hiç tutar tabiki hareket harekettir :)

Candycim inşallah canım, sen de yürü tabi havalar da güzel.