Kilo Değişimim

Wednesday, May 30, 2007


Bu ara çok ihmal ettim buraları. Diyetim aynen devam ediyor o açıdan bir sorun yok merak etmeyin. Şu günler yoğun geçiyor biraz, o yüzden bir süre daha eskisi kadar düzenli yazamayabilirim hoş görün beni. Ama diyete yine eski düzenden devam ediyorum, T&S im yine kırılıp beni sinir etti o ayrı konu!!! Yürüyüşle açığı kapatmaya çalışıyorum. İki gün önce ölçüldüm yine, bel ve göğüsü şu an hatırlamıyorum ama esas problemli olan basen bölgesi şu an itibariyle 102'ye inmiş :) Buraya şubatta ölçülerimi yazdığımdaysa 110'muş! Afferin bana :)

Hepinizi öpüyorum, biraz blog dolaşayım. Aman diyetleri bozmayınnn...
:)

7 comments:

tatlıcadı said...

Merhaba Selin :)

Ben blog komşun.Adresini arkadaşlardan gördüm bir uğrayıp verdiğin kilolar için tebrik etmek istedim :)

Sanırım sende benim gibi kalça problemin var ne yapalım tipik türk kadını işte :( ama verecez hepsi gidecek inşallah.

Sevgiler.

http://www.yenibirhayat.blogspot.com/

Burcu said...

seliiiii,koskoca 8 cm gitmiş süpersin..maşallaaa maşallaaa..türk kadının problemi kalça ve basen işte.hepimizde mevcut.benimkinin de hali vakti yerinde ahahah :)
koşturmacalar için kolaylıklar diliyorum.sonu güzel olsun da koşalım yorulalım canım..öpüyorum seni

Anonymous said...

aman moralin keyfin iyi olsun da varsın uzak ol:)
dikkat diyetine bak geçerim seni ona göre :)

seli said...

Tatlı cadı hoşgeldin, çok teşekkürler. Tipik türk kadını problemi ama napıp edip kurtulcaz onlardan dimi :) Sevgiler.

Sashacımm, birazcık olucak tabi öbür türlü ne o öyle dümdüz dimi ama, ne demişler yemeğin salçalısı kadının kalçalısı :P

Nagişcim, sağol canım düşündüğün için :) Çok fena çekişmeli gidiyoruz valla, bakalım hangimiz önce görcek 65'i :) Dur bi sana uğriyim neler yapmışsınn :)

deriella said...

seli bnce de bu işin sırrı yürüyüş. aylardır pelte olan vücudum sekle girmeye basladı bnm de. metabolizma ise kesinlikle yürüyüşle hızlanıyor. yürüyelim selicim;) diyete de aynen devam:)
öperim

ChoKingCandy said...

Selicim maşallah valla,çok güzel,azimli ve güzel bi sona doğru çook kararlı gidiyosun.Biraz bana da bulaşsa keşke yaaa üffff yürüyüşe bile gidemez oldum.hala koca göbek+basen duruyo valla.Sanırım benim kalça105 :(

ayy senin de moralini bozmadan kaçıyım ben.aynen devam,öptümmm canım

seli said...

Deriellacım yürüyelim, marş ileri :)

Candycim, inşallah güzel sona bozmadan gidebilirim. Hadi bakalım sen de hareketlen biraz, bak sevgili de geldi artık dağ-tepe gezin hep :)