Kilo Değişimim

Friday, May 18, 2007

Cuma Bildirisi


Bu hafta diyet açısından oldukça enteresan bir hafta oldu. Pazartesiden itibaren bugün için 66yı göreyim diye dikkat etmeye başladım, pazartesi-salı ağzıma tek bir tatlı bişey almadım, sporumu yaptım. Ama çarşamba sabahı bir tartıldım ki ne göreyim; ben 66,5'lu bir rakam beklerken ibre 68'i gösteriyodu yeniden. Ne olduğunu anlayamadım ama moralimi de bozmak istemedim, bir gün şişlik vs diye geçiştirdim. Çarşamba gününü sporsuz ama evde iş yaparak geçirdim, perşembe sabahı 67-68 arasındaydı. Dün de bütün gün evde işlerim vardı, söylemiştim ya bu haftasonu eşimin akrabaları gelicek diye, temizlik ve ortalığı toparlamakla geçti bütün günüm. Bir ara çok yorulunca buzluktaki dondurmayı hatirlayıp bir kaseye 3 top koyup yedim :) Sonra tam gaz temizliğe devam ederken yakmış olmayı umdum. Akşam yemekte de (18.30 gibiydi) biftek ve salata yedim. Yemekten 1 saat sonra biraz karnımın kazınmaya başladığını hissettim ama kendi kendime yok artık, daha yeni yedim dedim. Çay yapmak için kalktığımda mutfaktan elimde bir tane müsli barla geri döndüm, çayla beraber onu yedim. 1-1,5 saat daha geçmişti ki kocaya ben acıktım dedim, o her zaman birşeyler yiyebileceginden ona garip gelmedi tabi :) Meyve saatimi biraz öne alıp çok sevdiğim greyfurtu yiyeyim bari dedim, o sıra koca da muz istiyince e hadi ben de 1 muz yiyeyim deyip hem 1 muz hem de 1 greyfurtu mideye indirdim. Erkenden uykum geldi, 1 saat sonra falan da uyudum. Sabah uyandığımda karnım gurulduyodu!!!!

Tüm bu olanlara hiçbir anlam veremedim. Resmen bir fil yutmuş gibiydim dün. Ha bu arada, sabah da tam olarak 67 kiloydum. Çok uzun zamandır akşam yemeklerimi akşam 7den önce yiyorum, ve yemekten sonra da yalnızca çay ve 1 porsiyon meyve yemeye alışmış biri olarak dünkü durumum epey garip geldi vallahi. Daha da garibi de pazar,ptesi ve salı az yiyip çarşamba 68 çıkıp, sonra biraz daha gevşetip bu sabah 67 çıkmamdı tabi. Anlayan varsa beri gelsin!

Birazdan akşamki yemekler için hazırlıklara başlicam, bol salata&meze türü şeyler yapmayı düşünüyorum. Ana yemek olarak da fırında et yapıcam, tatlıya daha karar vermedim belki bu akşamı tatlısız geçiririz de yarın için yaparım bişiler, bakalım artık.

Sizlere güzel ve az kalorili bir haftasonu diliyorum. Pazartesi görüşmek üzereee.....

4 comments:

Lighter-N said...

Selincim kilonun neden arttığını bilmiyorum ama daha çok yiyince kilo vermen doğal çünkü vücudunun uzun zamandır alışık olmadığı bişeyi yapıp çok yiyince vücudun da onu yakmak için daha çok çalışmış olabilir, diyetisyenlerin haftada 1 gün ya da 1 öğün serbest vermelerinin sebebi de vücuda merak etme açlık yok, bak istediğini yiyebiliyorsun mesajı vermek zaten.Haftaya çok daha güzel rakamlar görmeni diliyorum...

seli said...

Lightercım ne güzel moral veriyorsun, inşallah haftaya 66nın haberini verebilirim size...

renkler said...

Kilo olaylarını bir anlasam. Hiç yemezsin kilo alırsın, yersin verirsin. Tuhaf!

seli said...

Renklercim, doğru diyosun zaten anlasak burda işimiz ne dimi ama :))