Kilo Değişimim

Wednesday, May 09, 2007

Devam devam devam!!!


Blog dünyası bir sessiz bir sessiz bugünlerde, havalardan mıdır bilinmez hepimizde bir gevşeklik söz konusu, kışınki azimli patır patır kiloları gönderdiğimiz zamanlar nerde? Kilo azaldıkça vermek giderek zorlaşıyor, eskisi gibi haftada 1 kilo giden zamanlar yok maalesef artık...

Ama yine devam ediyoruz tabi, bıkmak yılmak yok. İşin ucunda kırmızı bir bikini ve seli var :) Nasıl da gaz veririm ama :P

Dün yediklerim/yaptıklarım:

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğe peynirli salamlı sandaviç+ şekersiz kahve

ara: börtlen çayı,1 avuç fındık

45 dakika yürüyüş

öğlen: haşlanmış kabak

ara: meyveli yoğurt, 2 ısırık çikolatalı gofret

akşam: ızgara biftek, salata, yarım kase çorba

ara: 5 tane çilek, 1 greyfurt

200 kalorilik T&S

papatya çayı

5 comments:

Anonymous said...

Selicim sorma canım ya sabahları hortlak gibi uyanıyorum resmen yatağa yalvarıyorum canım kalkmak istemiyor bana eziyet gibi geliyor. Nedir bu böyle.. Ne güzel başa baş gidiyorduk hatta arada bir ben seni solluyordum ama sen beni geçtin maşallah.. 67 yi göreceğine eminim regl sonrası.. Hadi artık atalım bu ölü toprağını üzerimizden değil mi.. Öptüm canım..

deriella said...

aynen katılıyorum sana seli. 20 mayıs'tan beri aynı kilodayım biraz verip biraz alarak dengeliyorum resmen. oysa verilecek çok kilo var. bugünden itibaren sıkı yönetim:)
öptüm çok

Burcu said...

hadi bakalım kızlarr ben döndümm tam gaz ilerii :)
selicimm öpüyorum kocaman seni..azimli arkadaşım benim...

ChoKingCandy said...

Selicim haklısın giden gidene blogda,bi sus pus oldu herkes.benim nedenim malum şafak 6 :)

Neyse canım dediğin gibi kilo azaldıkça vermesi zorlaşıyo o yüzden ipin ucunu bırakmayalım bıkmıyalım,yılmayalım.valla az kaldı havalarda maşallah şimdiden çook sıcak,35 dereceydi izmirde bugün,denize bile girilir yani.o yüzden bozmadan devam edelim ki bikinileri giymeye az kaldı hem de çook :)

öptümmm çok çook

bu arada selicim senin t&s noldu?

seli said...

Pinelacım, atalım valla kendimize geleleim, öpüyorum canım ben de.

Deriellacım, evet sorma aynı durumdayız, sıkı yönetimi başlatalım bence de. Öptüm çok.

Sashacım hoşgeldin, marş ileri hadi bakalım :)

Candycim, ay iyice azaldı dimi günlerin valla ben de heyecan yaptım şimdi :) Son gün daha çok heyecanlanır insan dimi :) T&S im çalışıyo ama beni her an yolda bırakıcakmış gibi bir his var içimde çünkü acayip sesler geliyo valla :) Neyse ki havalar güzel, yürüyüşle durumu kurtarıyoruz :)