Kilo Değişimim

Monday, May 14, 2007

Yeni bir hafta daha...


Günaydınn,

Haftasonunun ardından kaldığımız yerden devam edelim, haftasonu yediklerimizi eritelim. Cuma ve cumartesi dengeli yedim ama pazar günü biraz kendimi kaybettim. Dün sabahki anne ziyaretlerinden sonra öğleden sonra eve döndük ve çok sevdiğimiz 2 arkadaşımız müsaitsek bize bir kahveye gelceklerini söylediler.Ama yanlarında gelirken getirecekleri çilekli tartlardan hiç bahsetmediler. Dayanamayıp yedim tabiki :( Önce yarım turta yedim, arkasından bir yarım daha ve sonra kocanın tabağında yarım kalmış tartın da sadece meyvelerini yedim, ay daha yicektim ki kocişin tabağındakileri hemen çöpe attım! Üff be epey zor oldu onlara dayanmak, saat de akşama geliyordu gündüzden de çikolata yemiştim o yüzden pişman oldum tabi. kocişi de kandıramadım yürüyüşe çıkmak için, tek başıma da canım istemedi. ben de biraz t&s tepesinde tepindim ama az 100-150 kalori arası bişi yakabildim anca. Neyse ki sabah tartıldığımda yine 67'ydim şükür.

Önümüzdeki haftasonu benim açımdan zor olucak çünkü kocişin akrabaları gelicek, biraz kalabalık bir grup, yemek yap tatlı-pasta benim düzenim gene gidicek, sporumu aksatıcam ve umarım fazla kaçırmam. Misafiri çok severim aslında ama kendim yememem gerektiğinden eve gelenler için de hazırlık yapmak şart olduğundan ve ben de kendimi zor tutabildiğimden sonuç benim açımdan epey zor oluyor. O yüzden bu haftaiçini çok ciddi geçirip cumaya kadar 66yı görmek istiyorum, ama becerebilcek miyim emin diilim. Yine de uğraşıcam bakalım...

Bu arada kocanın kilosuna da takmış durumdayım, kendisini acilen zayıflatmak istiyorum :) Ama o halinden çok memnun oldugundan hiç öyle bir niyeti yok, benim açımdan da görünüş olarak bir sakıncası yok ama ben ilerde olası sağlık problemlerinden endişe ettiğimden biraz kilo vermesini çok istiyorum. Bu aralar durmadan onun tepesinde bıdı bıdı konuşup duruyorum, o da bana kendin daha 3 gün öncesine kadar yerken iyiydi şimdi biraz kilo verdin diye hava atma bana diyo :) Bakalım çalışmalarım devam ediyo, ne zaman ikna edebilcem kendisini...

Bu arada anne olanların anneler günü de kutlu&mutlu olsun. Darısı bizim gibi henüz anne olmamışların başına diyeyim :) Zayıflayalım ki ilerde hamile kalınca rahat olsun ama dimi :)
Herkese güpgüzel ve hafif bir hafta dilerim.

12 comments:

Anonymous said...

Selicim ben o turtaların ardından +1 kesin gelirdim maşallah sana.. İnşallah misafirleri en kazasız şekilde atlatır yoluna devam edersin arkadaşım.. Valla benim eşimde 100-101 di 107 ye merdiven dayamış.. Ne söylesem boş insanın içinden gelecek.. Habire yemeye devam ediyor erkek adam dediğim 3 rakamlı olur diyor :P Anne olmasanda içinde anaç duyguları taşıdığın ve geleceğin anne adayı olduğun için seninde anneler günün kutlu olsun öptüm canım..

Bu arada mekanikte 69 geldim :)

Burcu said...

bende yiyince hemen 1-1.5arası alıyorum malesef.denge menge olmuyo olamıyo maşallah diecem bende sana pinelam gibi..cumaya kadar elinden geleni yaparsın yrm kilo bile gitse kardır.misafir demek koşuşturma demek ama kalabalıkla da yemek çok zevkli oluo yaaa..allah şimdiden kolaylık versin canım..mucuk..

Anonymous said...

merhaba selicim, ben bu sabah 69.900'ü bir gördüm bir saniye sonra ekranda 70.00 belirdi. yani 69'dan tavşan yapamadım ne yazık ki. bir de ilk defe digi ekranda tam sıfırlı bir rakam gördüm, komik geldi. misafiri kazasız atlatmanın en iyi yolu "salata bar" diye düşünüyorum. türlü çeşit salatalar yapabilirsin. tatlı olarak da meyve salatası yapabilirsin. haşlanmış tavuk, sote biftek dilimcilkleri, ton balığı gibi malzemeler kullanırsan ve hafif soslarla süslersen sorun olmaz sanırım. sebze haşlama ve fırınlama ile hafif dip soslar, galetalar, krakerler vs. gibi şirinlikler yapabilirsin gibime geliyor. çeşitli meyve suları, diet kola ya da şarabı içecek servisinde kullanabilirsin. ceviz, badem, patlamış mısır, çiğ sebze çubukları ve dip sosları ikram olarak kullanabilirsin. ayrıca üç dört çeşit peynir (hemen hepsinin az yağlısını bulabiliyoruz artık) ve iki üç çeşit ekmek (tam tahıllı, kepek, kızarmış baget dilimleri gibi) masada göze hoş gelecektir. peynir tabağını kuruyemişlerle ve kuru kaysılarla süsleyebilirsin, bir de minik domateslerle. ayrıca zeytinyağlı taze fasulye, zeytinyağlı barbunya, zeytinyağlı biber dolma ve yaprak dolma vb. bir kaç zeytinyağlı da salata barında bulunursa hafif ama zengin bir çeşitlilik sağlamış olursun. en önemlisi salata çeşitleri tabi. mümkün olduğunca mayonez kullanmadığın soslarla yaptığın çeşitli yeşillikler ve sebzeler kullandığın salatalar renkli, renkli süper bahar sofrası yaratır sana. bizim evde hemen her bahar böyle bir sofranın eşliğinde davet olur mutlaka. bir de yaza girerken çok çeşitli mezelerin bulunduğu bir rakı sofrası davetimiz olur ondan sonra da zaten herkes yazlıklarına dağılır. sana kolay gelsin canım. iyi haftalar.

seli said...

Pinelacım, evet maşallah bende +1 olmadı henüz ama ileriki günlerde yansımaz inşallah tartıya. Bizimki de aynen seninkiyle aynı kiloda, ama dediğin gibi yemeye devam ediyor, napcaz bilmem valla. Canım yeniden 69u görmene çok sevindim, baak ben sana demiştim sen bi hırslansan hemen gider diye gördün mü :) Tebrikler yeniden inşallah bidaha hiç dönmeyiz 70lere.Öpüyorum.

Sashacım ay korktum bak şimdi yarın marın çıkmasın bu turtaların acısı şimdi?! Doğru diyosun yarım kilo bile gitse eksi eksidir valla, öptüm canımm.

seli said...

Alice'cim yine güzel güzel yazmışsın, doğru diyosun benim de aklımdan bu tarz bir sofra kurmak geçiyordu aslında, dediğin gibi yapıp durumu kurtarabilirim. 69.9 bile olsa bi an için yakalamışsın işte, eminim bir-iki güne daha güzel bir haber vericeksin, yılmak yok. Öpüyorum, güzel bir hafta diliyorum sana.

Anonymous said...

tekrar merhaba seli, kusura bakma sayfanı işgal ediyorum ama fikir vereyim istiyorum. ben yemek işinin yazım çizim bölümüne geçmeden organizasyon bölümünde olduğum için ayrıca da ülkemizin farklı kültürlerinden müteşekkil bir aileye mensup olduğum için söylemesi ayıp biraz sofra zevkim vardır. daha doğrusu keyfim. söylemek istediğim eğer konukların klasik bir sofra görmek istiyorlarsa salata sayısını biraz azaltıp ama yine de üç çeşit te falan tutup, yanına mısır, bezelye, havuç ve bol otlu (nane, dereotu, maydanoz) bir zeytinyağlı kepekli pirinç pilavı yaparak, ana yemek olarak da fırında içine kavrulmuş baharatlandırılmış ıspanak ve çok az light kaşar koyduğun köfte çanaklarından yaparak yine hafif ama şık bir sofra kurabilirsin. başka menü önerileri istersen ben burdayım. sevgiler. alice...

seli said...

Olur mu işgal etmek ne demek alice'cim, bilakis yeni fikirler edinmek çok hoşuma gidiyor. Şu an menuye karar vermedim ama önerilerin çok güzel, köfte fikri de çok hoşuma gitti, yapmayı düşünebilirim. Kepekli pirinç pilavını biz çok seviyoruz eşimle beraber ama misafirler beğenir mi emin diilim, bir de bizden büyükler ve yeniliklere çok açıklar mı emin diilim aslında. Belki 2 çeşit yaparım, bakalım. Sağol tekrar.

deriella said...

selicim dengelersin o turtaları sen, üstüne de gayretle 66yı rahat görürsün. bu arada alice'in yazdıklarına bayıldım o da blog açsın bence. mahrum bırakmasın bizi bu önerilerden.
öpüyorum çok

seli said...

Deriellacım ben de diyorum hep alice'e ama belki bu sefer kandırabiliriz onu :) 66 içinse inşallah diyorum, bu haftayı ciddi bir şekilde geçirebilirsem olur belki. Öptümm.

Lighter-N said...

Selicim 67 süper bi rakam, çok sevindim! Misafir varken diyet yapmak daha kolay onlara servis yaparken yemeye vakit kalmaz, sen de en az badireyle atlatmış olursun!:)

ChoKingCandy said...

selicim 67yi gördün,yaza da az kaldı,misafir olsa bile çok abartmıcağına inanıyorum ben.Nasıl zor geldik bu kilolara +100gr olsa bile sinir oluyoruz ondan dur dersin sen de mutlaka. Kocişinde başlarsa sen daha çok gaza gelirsin valla,ikiniz birden verirsiniz ne güzel olur.ikna et mutlaka.öptümmm çokkk

seli said...

Lightercım işin o kısmı da var tabi haklısın, inşallah dediğin gibi olur :)

Candycim bizim kocayı ikna etmek biraz zor gibi gözüküyor ya bakalım çalışmalarım devam edecektir :)