Kilo Değişimim

Thursday, May 03, 2007

Döndümmm


Hepinize yeniden merhaba,

Nihayet internet bağlantımız düzeldi, ne zormuş böyle de teknolojiden uzak kalmak, hepinizi merak ettim, internet gelse de kızları okusam kim ne yapmış diye düşündüm durdum. Pazartesi hemen en acilinden kilomu haber verebildim size ama gelen güzel yorumları ve sizleri ancak dün akşamüstü okuyabildim... Her neyse yine beraberiz çok şükür :) Özlemişim bloguma yazmayı da :)

Bildiğiniz üzere pazartesi çok şükür zinciri kırıp 68'i görmeyi başardım, ve bu sefer 69'da olduğu gibi üzerime bir rehavet çökmedi canla başla en kısa zamanda 65'i görmek için uğraşıyorum şimdi. Spor olayında yine bir düzeni oturttum, yediklerim de gayet iyi, ara öğünleri biraz fazla kaçırmışsam akşam yemeğini yemeyerek dengelemeye çalışıyorum. Geçen pazar günü ve dün akşam öyle yaptım mesela, pazar öğleden sonra komşudan taze taze sımsıcak bir tabak kek gelince yememek için çok dirensem de o güzel koku karşısında dayanamayıp 1 dilim yedim. Sonrasında da akşamüstü hemen eşofmanları giyip yürüyüşe çıktım 5-6 km tempolu bir şekilde yürüdüm. Eve gelince de yemek falan yemedim, kocaya birşeyler hazırladım o kadar. Akşam bir ara meyve yedim sadece, sabah da 68 i gördüm :) Dün de akşamüstü yürüyüşden döndüğümde canım çok bişiyler atıştırmak istedi, saat 5.30 gibi 2-3 küp peynir, 3 tane sunta bisküvi, 1 avuç ceviz yedikten sonra nedense karnım doymasına rağmen bişeyler atıştırma isteğim gitmemişti. Üstüne 1 greyfurt, 1 avuç fındık ve sütsüz sadece cornflakes yedim (1 kase kadar yemişimdir heralde) Sonra da pişman oldum tabi, abuk sabuk bir sürü şeyler atıştırınca, üşenmeyip akşam yeniden yürüyüşe çıktım :) Bu sefer daha kısa yürüdüm ama gene de olsun hareket ettim, akşam yemeği de yemedim, sadece 2 fincan yeşil çay içtim o kadar.

Bakalım bugunu nasıl atlatıcaz, güzel atlatıp yarına da güzel haberler verebilsek ne iyi olur. Herkese güzel bir perşembe diliyorum, inşallah yarın güzel haberlerde buluşuruz. öptüm siziii...

6 comments:

efsane said...

Kendimi bu kadar salmamış olsaydım çok değil 7-8 ay öncesi ben de 68-69 kilodaydım nasıl pişmanım şimdi blogları okumak insana şevk veriyor bir daha okumayı bırakmıycam güzel güzel haberler bekliyorum.....

Anonymous said...

merhaba selicim, önce ağır bir grip oldum. güç bela iyileştikten bir kaç gün sonra daha tam kendime gelemeden nezle oldum. nisan sonu 69'u görürüm diyodum ama hem rahatsızlıklarım hem de nedense diyet yapmak istememem nedeniyle (sürekli badem, çikolata, börek falan yemek istedim ve yedim) kilo falan veremedim. allahtan kilomu koruyabildim. şimdi yeni bir takvim ve yeni bir hevesle başlıyorum. bu gün giriş yaptım umarım ben de kısa sürede 6 lı rakamları görürüm. tatil planları yapmaya başladın mı bu arada? umarım bu yaz hepimiz için çok keyifli geçer. yarın iyi bir rakam görmeni umuyorum. bu arada bence artık kendine bir digi baskül al. çünkü artık verdiğin 100 gramlarla bile mutlu olacak rakamlara ulaştın. süpersin selicim. öptüm. iyi günler. alice

renkler said...

Bir an önce 65 leri görmeni dilerim canım. Aferim valla sana...

seli said...

Efsanecim, hiç merak etme geç de olsa bir yerden başlamış olmak iyidir, şimdi kendini toparlayıp diyete başlamasaydın kilo almaya devam edicektin,iyiki bir yerden başladın önemli olan bu. Blogları okumak bana da inanılmaz şevk veriyor valla :)

Alice'cim haklısın ya digi baskül almadım hala, aklımda aslında istiyorum ben de ama fırsat olmadı bir türlü. Sana da çok geçmiş olsun, daha iyisindir şimdi umarım. Geçen ay ne olduysa hepimizde bir gevşeklik oldu, ama yaz iyice yaklaşıyor artık salmak yok en kısa zamanda istediğimiz kiloya inicez beraber dimi :) Yaz için planlar henüz kesinleşmedi ama görünen o ki ağustos gibi çıkabilicez tatile, vaktim var çok şükür :)

Renklercim çok teşekkürler, inşallah hepimiz bir an önce istediğimiz kiloya inelim canım.

Burcu said...

selicimm ben posta yorumda geç kalmışımm ama tebrik ediyorum canım. gerçekten çok güzel ilerliyorsun biliyorum bunu sürekli söylüyorum ama sen hakediyorsun. takdire şayansın vallahi..
bgn cuma yeni postunu da sabırzılıkla bekliyorum. digi baskül olayına katılıyorum daha güzel oluyor bence ;)artık korkacak bişi kalmadı zaten sendeee ;) öpüyorum cnm

seli said...

Sashacım, sen yani baskül ailesinin idolü bu sözleri söyleyince çok mutlu oldum vallahi :) Cuma postu da gelecek birazdan, öptüm senii