Kilo Değişimim

Thursday, May 24, 2007

Perşembe&Cuma Bildirisi



Bugün perşembe ama ben cuma bildirisi yapmak istiyorum şimdiden, yarın yazıcaktım ama yok dayanamicam :) Bu sabah itibariyle 66 kiloyum arkadaşlar :)) Bu rakamı görmeyeli uzun zaman olmuştu, özlemişim kendisini sabah sabah tartıda bir süre bakıştık.

3. hedef olan 65'e yalnızca 1 kilo, ve sonra da 4. ve son hedefim olan 60'a yalnızca 6 kilo kalmış durumda :))

Dün yediklerim ve yaptıklarımı da yazayım:

Sabah: 2 dilim kepek ekmek, 1 dilim beyaz peynir, şekersiz kahve, domates, 2 zeytin, 2 dilim salam

Ara: şekersiz cappucino

1 saat yürüyüş

öğlen: çok büyük bir kase erik, 1 muz

ara: 1 avuç fındık, 1 avuç antep fıstığı

akşam: 2 yemek kaşığı taze fasulye, 2 yemek kaşığı yeşil mercimek, 1 köfte, salata

150 kal. T&S

ara: 1 greyfurt, yeşil çay

15 comments:

metis said...

harika harika harikaaaaaaa:)

ChoKingCandy said...

ayyy ayyyyy ayyyyyy süpersin selicim valla çook sevindim,maşallah bu düzenini azmini kaybetmeden gidersen son hedefine de çabucak ulaşırsın canım :) valla çook imrendim ne diyim,tekrar tebrikler canım öptümm kocaman

sadişş said...

selicim bak dileklerim kabul oldu..cuma demiştim ama perşembe gördün çok sevindim canım..hedefe az kaldı devam yılmak yok ok..

Anonymous said...

Selicimmm kocaman tebrik ederim arkadaşım.. Valla önünde saygıyla eğiliyorum :) Bu arada ay yıldızda bir bikini gördüm tek kelimeyle enfes bil bakalım ne renk ? Tabiki kırmızııııı...

efsane said...

Tebrik ederim çok güzel bir haber azmine hayranım gerisi de gelecek elbet..

Burcu said...

41 kere maşallah..inşallah bu azmin hiç kaybolmaz ve istediğin rakama kolayca ulaşırsın.takıldığın yerlerde bizim dualarımız itekler baskülü ;)öpüyorum canım çok tebrikler

seli said...

Metiscim sağol, darısı başına inşallah.

Candycim, ay inşallah son hedefi de görebilirim yaz bitmeden :)

Sadişcim valla sağol canım, hiç yılmicam merak etme :)

Pinelacım, ah o kırmızı yok muu motivasyon kaynağımm valla :)

Efsanecim, inşallah hep beraber yaz bitmeden güzel rakamlar yazıcaz buralara...

Sashacım, sağol canım. Ben de umuyorum ki bu şekilde devam edebilirim, ben de öptüm canım.

Anonymous said...

yine geç okudum seni ama bu haberin güzelliğini azaltmadı tabi ki. tebrik ediyorum canım benim. süpersin. kilolar yokuş aşağı yuvarlanır gibi gidiyor valla. ne kaldı şurda 60'a hiç bir şey. eminim sen de bacaklarının inceldiğini görüyorsundur. asıl komik olan varlığını unuttuğumuz kemiklerimizi hatırlamamız. kemiklerin görünür olması ne kadar hoş bir duygu değil mi? köprücükler erkenden görünmüştü ama legen kemiklerini farketmek valla gözlerimi yaşarttı. tez zamanda kaburgalarımız da iyice görünür olur inşallah. öptüm hayatım. iyi hafta sonları. alice

Anonymous said...

cannıım tebrik ederim...afferin..sende kırdın şeytanın bacğını bak nasıl tıkır tıkır gidiyor kilolar maşallah diyim ben de nazar değmesin:=)

deriella said...

azimli seli!
süpersin!
çok kısa zamanda 60ı göreceksin;)
öpüyorum

- said...

ayy ayy ayy 66'yı da görürmüş...Hedefine 6 kilo da kalırmış...Yerim seni ben yerim :p

Bak aynı kilodayız şimdi....Nolur birlikte 60 olduğumuz zamanları da bir an önce görelim canımcım....Valla 41 kere maşallah 14 kg gitti. Dile kolay....

Öpüyorum seni çok

L!ghtbaby said...

selicimmm ben görmeyeli baya yol katetmişsin çok sevindim canım hedefe çok az kaldıı öpüyorum

renkler said...

Süper, seni tebrik ediyorum. Ben hastalık, iş güç, sıkıntı derken ipin ucunu kaçırdım. Senin iyi yolda olman çok güzel. Umarım devamı çabuk gelir. Bunu hakediyorsun.

Anonymous said...

bi problem yk di mi nedne yazmıyorsun??

seli said...

Alice,benim köprücükler hala görünmedi valla, bu işte bi terslik mi var ne :)

Nagişcim sağol canım, hepsini vericez işallah. Bu arada kaç gündür yazmadım merak etmişsin bi sorun yok sağol.

Deriellacım önce sen göriceksin amaa :)

Butterflyım, 66yı gördüm diye çok havalanmışım dimi :) İnşallah beraber görcez o gunleri de sen merak etme.

Lightbabycim döndün mü sen özledik valla, hoşgeldin yeniden.

Renklercim,inşallah hepimiz yolun sonunu görürüz, o kadar uğraşıyoruz valla...