Kilo Değişimim

Friday, May 04, 2007

Cuma Bildirisi


Haftalar sonra bu cuma güzel bir haberim var nihayet. Kaç haftadır yerimde sayıyordum biliyosunuz, ama çok şükür bu hafta yeniden atağa geçtim :) Geçen hafta 69 kiloydum, bugün 68 aslında digi baskülüm olsaydı 67,8 derdi çünkü 67-68 arası ama 68e yakın taraftaydı ibre :) Böyle de olmayan digi baskülümün yerini tutarım işte :P Alıncaklar listesinde valla aklımda, en kısa zamanda alıcamm... Ama mekanik tartının da bu yönü güzel şimdi 67yi tam görmek için uğraşıcam, ara rakamlar beni sarmıyo bu mekanik baskülde. İki gündür böyle, inşallah bir iki güne 67yi tam görürürm gibi geliyor, bakalım.

Dün yine iki parti şeklinde yürüyüş yaptım, öğleden sonra 45 dak falan yürüdüm, akşam da koca işten geldikten sonra onu kandırdım biraz daha çıktık, iyi oldu. Dün akşam yemeği yemedim yine, çünkü saat 5 gibi baya bi atıştırdığım için karnım acıkmadı, yürüyüşten gelince çilek-erik falan yedim. Evde de pek yemek yoktu, yapmaya da üşendiğimden yemeyivereyim bari dedim :) Bugun yemek yapmam lazım ama, üfff bazen ne zor geliyo şu yemek yapmak valla.

Dün yediklerim:

Sabah: 2-3 dilim kızarmış kepek ekmeği, peynir, hindi füme, şekersiz kahve

Öğlen: 1 greyfurt, 1 avuç fındık

ara: şekersiz kahve,1 tane müsli bar

ara ve akşam yemeğim oldu: 2 büyük bardak ayran, grissini, 1 kase de corn flakes (sütsüz ama, cips gibi corn flakesleri yedim)

ara: 1 kase çilek ve erik
melisa çayı

Herkese güzel bir haftasonu dilerim, pazartesi inşallah tam rakamda görüşmek üzereeee....

9 comments:

Lighter-N said...

Hoşgeldinnn biz de seni özlemiştik walla...Kilo durumlarına çok sevindim ve günde 2 kere yürüyüş süper bişey yaaa..Ben maalesef işyerinde çakılı kalmak zorundayım...Öğlenleri şöyle bi yürüyüp geliyorum en fazla...Ben 1 hafta yokum biliyosun, döndüğümde 66 bana göz kırptı yazdığını okumak istiyorum tamam mı?Böyle devam et, bence diyetin de çok dengeli.

Burcu said...

selicim,valla sen beni sollayacaksın ayol ( maşallah ) akşam yemeği kısmak veya yememek veya sadece meyve yemek inanılmaz farkettiriyo ya.bende de farkettiriyor yani.zaten dr lar hep akşam yemeğini geçiştirin ağır yemeyin diyorlar.hele ki şimdi yaz geliyor sıcaklar başlayacak bol ayran,zeytinyağlı sebzaler, bol meyveler zamanı geliyor.sanki herşey daha kolay ve güzel olucak ..
öpüyorum çok

Anonymous said...

Selicim tütü maşallah canım benim.. Ne güzel gidiyosun tamam diyip toparlanıyorum diyince toparlanma moduna geçiyosun valla bıktım artık gınaa geldi inan ki :( artık ideal kiloma inip orda kalmak istiyorum :( Akşamları hafif geçiştirmek bendede felaket farkediyo ama uygulayana tabiki..

Birde selicim moralini bozmak gibi olmasın ama digi aldığında kendini en az 1 kilo fazla çıkmaya hazırla olurmu sonra hüsrana uğrama.. Ben eski digimle yeni digim arasında 2,5 kilo farkı görünce şok olmuştum ki mekaniklerdede durum aynısı oluyor malesef :( sevgiler kocaman öpüyorum iyi hafta sonları canım..

seli said...

Lightercım inşallah canım :) Eminim sen de tatilde fazla kaçırmadan dönüp kaldığın yerden devam ediceksin. İyi tatiller şimdiden.

Sashacım, evet ya yaz gelince bol bol meyveler zeytinyağlılar derken daha kolay olucak sanki, bir de tatlılarla baş edebilirsek daha güzel tabi, öpüyorum ben de.

Pinelacım, sen de şu sınavları bi atlat da bak nasıl toparlicaksın, biliyorum ben seni, azimli arkadaşım benim :) Digi baskülün o olayı gıcık evet, bakalım ben alana kadar kaç kilo olucam :) Öptüm canım, sana da iyi haftasonları.

Anonymous said...

merhaba selicim, ne güzel bahar-yaz meyveleri çıktı yavaş yavaş. kilo vermemizde bu tür meyvelerin çok yararı var. çünkü çoğunlukla toksin atmaya, kanı temizlemeye hizmet eden güzellikler bunlar. akşamları en azından bir kaç hafta kadar ben de meyveyle geçiştirmeliyim ama nerdeee... 67 ne güzel bir rakam ya, kulağa şiir gibi geliyor. fakat benim için durum en azından ay sonuna kadar "ah o gemide ben de olsaydım, açık denizlere yol alsaydım..." tadında gidecek anlaşılan. sana da ve diğer diyetteki arkadaşlara da süper, keyifli, hafif çok hafif bir haftasonu diliyorum. sevgiler. alice...

seli said...

Alice'cim, ben de çok seviyorum bahar-yaz meyvelerini, onlar olunca da pek yemek aramıyorum bu ara iyi oluyor. Hadi artık sen de bir an önce eski diyet düzenine dön, bak bol bol meyveler de çıktı en kısa zamanda senden 69 haberini bekliyorum mutlaka. Sizin yaz tatili planı ne zaman? Sana da keyifli, hafif çok güzel bir haftasonu dilerim canım, öptümm.

ChoKingCandy said...

maşallah selicim yaaa ne güzel eski düzene geri dönmüşsün benim de derhal bi yoluna girmem lazım.
Haftaya 67lerdesin,valla sen bu hızla beni de geçersin,kaçmam lazım biran önce :) öptümm canım

efsane said...

Tebrik ederim canım ben de dijital baskül seviyorum her gelişmeyi anında farketmeni sağlıyor gerçi ben her zaman değil sadece zayıflamaya çalıştığım zamanlarda tartılırım kilo aldığımı farketmiyorum yani:)

seli said...

Candycim, seni yakalamama daha çok var :) Ama sen kaç tabi nolur nolmaz :P

Efsanecim, benim de durumum aynı, eskiden tartıdan o kadar uzak yaşıyordum ki nasıl bu kadar kilo aldığımın farkında bile değilim vallahi. O yüzden şimdi tartılmadan duramıyorum...