Kilo Değişimim

Thursday, June 14, 2007

Nayır Nolamaz!


Çok yorucu, bol hareketli ama öğün atlamalı bir günün ertesinde sabah sabah yeniden 66'yı görünce bana da göründüler!!! Dün bütün günüm dışarlarda koşturmakla geçti, dolayısıyla öğleden sonra hiç ara öğünüm olmadı, bi ara 1 tane halley yedim. Sonra da akşam yemeği, yemekten sonra da hızlı hızlı 1 saat yürüyüş. Ama 2 gündür kimselere çaktırmadan 3-4 tane halley yedim ben :(( Eve şu 10lu paketlerden almıştık, 4 tanesini ben yedim :( Bu sabah da durum budur, bağırsaklar da çalışmıyo :(

Sinirim bozuk, aptal halleylere kandım diye kendime kızgınım! Hadi kandın 1 tane ye dimi, tam tamına 4 taneyi indirdim mideye 2 gunde. Neyse olan oldu, umarım bağırsaklardan da kaynaklanan geçici bir durumdur, yarın sabah bildiririm yine durumu.

Bugün feci yorgunum, dedim ya dün çok koşturdum dışarlarda diye, bir de ayakkabım ayağımı vurdu ki çok fenayım :((

Üff çok negatif bi yazı olmuş bu böyle bugün, kusuruma bakmayın artık. Biraz diğer blogları dolaşayım bakalım, açılırım belki de...

8 comments:

Burcu said...

benim bloga gelmeseydin keşke temelli kapanırdın ahahah :)bişiler oldu bizeeeeee ama neee..
hergün yediğim normal sağlıklı şeyler, günde en az 40 dk spor = +1.200 ! düşünebiliyor musun?bu neee? sonra gelsin Burcu delirmesin mümkün mü?emeklerime yazık huleynnn helal etmiycem hiçbirini baskülee :P
ya geçicidir umarım hepimizinki selicim.yoksa bende patliycam valla.hayır normal yiyorum yani dengeli besleniyorum eminim akşamları olabildiğince hafif hatta.ama sonuç aynbı kalsam bi derece +lardayım :(bende üzgünüm ama napalım düzeliriz heralde şeker..sıkmayalım canımızı..

Anonymous said...

selicim sıkılma ya. senin daha önce de böyle durumların olmuştu. şu anda 65 olduğuna eminim ben. dün çok yoruldum diyorsun ya: bilimsel bir açıklaması vardır, ne bileyim laktik asit salgısı artmış olabilir. bir de bağırsak olayı var. bir de aslında çok takıyoruz, endişe ve korkuyla izliyoruz basküldeki rakamları bazen bunun da etkisi olabiliyor gibi gelir bana. en azından bende zaman zaman öyle oluyo. rahatlayıp, aldırmadığımda istediğim rakamlar daha kolay görünüyor sanki. ya da bana öyle geliyor. zaten tüm bu süreç psikolojik bir savaş değil mi. bence hafta arasında tartılma. cumadan cumaya iyiydi. en net sonuçları alırsın. hafta içinde dalgalı bir seyri oluyor işte kilo vermenin. böylece moralin bozulmaz hayatım. kendine iyi bak. alice...

pinela said...

Selicim üzülme canım benim o halleylere çookk kurban gittim ben.. Şimdi çözümünü buldum eve almamak.. sonuçta eşimin de benimde minnoşunda ihtiyacı yok zira sanıyorum senin eşinin de öyle :) Evde olunca insan bir şekilde dayanamıyor yiyor.. Eşime diyorum canım istiyorsa git dışarıdan al dışarıda ye çünkü zaafım var dayanamıyorum napiimm :( O yanıltıcı kilodur 1-2 güne gider görürsün.. Üzülme artık çok öptüm

ChoKingCandy said...

selicim bence de yanıltıcıdır o kilo,sakın üzülme.4tane halley 1 kilo aldırmaz gibi geliyo bana.Kesin bağırsaklarla alakalı bişidir.1-2güne kadar toparlarsın.Bende de öyle yaaa 4 gündür iflahım kurudu yürümekten,ayaklarım feci,yeme olaylarını da hafif geçiriyorum ama hala gram oynamıyorum ne iş anlamadım.Bu sıra herkeste bu var,hepimiz birden mi şişiyoruz ne :) neyse umarım bir an önce geri 65e döner sonra da bizi 64le sevindirirsin.Öptümmmm kocaman

deriella said...

selicim senin motivasyonunun düşmesine içim elvermez yazıp kaçıcam. 4 halley ne demek şekerli karbo. bir de wc yok. yani TAMAMEN geçici bir durum. bugün yarın dengelersin wc de hallolursa düzelir. üzme kendini boş yere.
öpüyorum çok

efsane said...

Ben de evde yiyecek çok olunca dayanamayanlardanım almıyorum artık bu haftadan itibaren pasta börek olaylarına da paydos diycem gerçi senin 4 halley gene iyi utandığım için ben yediklerimi yazamıyorum bile .. bu arada fazla yorgunluk bendede şişkinlik yapıyor seninki de öyle geçici bir durumdur yakında birden hoop diye iniverirsin..

- said...

canım geçici bir durumdur kesin, şişlik mişliktir. Canını sıkma hemen...Bence de çok sık tartılma haftadan haftaya en iisi.

Devam devam devam...

seli said...

Arkadaşlar güzel ve rahatlatıcı yorumlarınız için sağolun, bugün için iyi haberlerim var çok şükür, hemen yaziyim bugunun yazısını bari :)