Kilo Değişimim

Friday, June 01, 2007

Cuma Bildirisi


Kızlarcım hepinize merhabaaa,

Bugün cuma oldu, bir bildiri yapayım dedim. Heheh böyle giriş yapınca 1 kilo daha gitti dicem sandınız ama yok değil, hala 66yım. Bu hafta bir değişiklik yok. Gerçi haftaiçi birgün 67ye sonra 66,5 'a ve 2 gundur de yeniden 66ya gelmiş bulunmaktayım. Ama bir-iki gün içinde regl olacağım için 67'de kalmadığıma sevindim. Regl başlayıp da bittiğinde 65i de görürüm heralde.

Moralim düzgün, zayıfladıkça vücudum daha bir şekle girip beni mutlu etmeye başladı. Aynaya bakınca yeniden kendini beğenmek çok güzel :) 3 sene önce 63 kiloyken aldığım 2 tane kot pantalonum artık yeniden oluyor :) Dün 38 beden kot bir elbisem vardı o da oldu, çok mutluyum valla :) Tabi böyle olunca da insan kendini incecik sanıyor ama tartıdaki rakam öyle demiyor tabi! Yine de az da olsa kilo verebiliyor olduğum için iyi hissediyorum. Hedeflerime göre 31 mayısda 64 olmalıymışım ama 2 kilo fazlam var hala, olsun geç olsun güç olmasın diyorum.

Tatil durumlarımız da belli oldu gibi, kocanın işi dolayısıyla anca ağustos ortası çıkabilicez tatile, kırmızı bikini için hala vaktim var yani :) O zamana kadar 60 olma hayalim devam ediyor. Gerçi kilo azaldıkça vermek giderek zorlaşıyor ama ayda 2 kilo verebilsem yırtarım durumu heralde :P Bakalım işte elimden geleni yapıcam ben, sonucu görücez..

Ne zamandır yediklerimi de yazmadım, dün pek iyi beslenemedim aslında, dışarı çıkmam gerekti ve öğünlerim sarktı, akşam da geç dönünce akşam yemeğini anca 20.30 gibi yiyebildik :( Ama dün 3-4 saat dışardaydım ve hep yürüdüm...

Sabah: 1 kase nesfit, şekersiz kahve

ara: 1 elma

akşamüstü: 2 dilim kepek ekmeğe peynirli sandaviç

akşam: fırında pişmiş 1 tavuk baget, 1 kaşık kısır, yeşil salata, sebze çorbası (yarım kase)

ara: form çayı

9 comments:

yaramas said...

selicim çok mutlu oldum walla okuyunca hiç aksatmadan buralara geldin ya tebrik ediyorum seni regl bitiminde 65 de görücene eminim çok öpüyorum seni

seli said...

Lightbabycim, inşallah canımm 65 i görüp de artık yavaş yavaş onun da altına düşebilirsem süper olucak :) Öptüm canım ben de.

efsane said...

Tebrik ederim ben de mutlu oluyorum kilo verenleri görünce azmimi artırıyor başaracağıma inanıyorum ..Öptüm canım..

- said...

Selicimmmmm canım merhaba, bak son aylara dikkat edersen ayda 2 kg vermişsin hep. Ne güzel 14 kiloyu bi anda veriverdin yaaa. Ay çok seviniyorum senin adına...Bu arada bir before-afeter resmi koymanın zamanı gelmedi mi ne dersin???

renkler said...

Ne mutlu sana. Aman nazar değmesin:-) Bir müddet durma olsa bile moralini sakın bozma. Bu arada boyun ne kadar?

seli said...

Efsanecim, tabiki başarıcaksın hiç şüphen olmasın :)

Butterflycım, sağol canım valla. Before- after için düşünmem gerek :P

Renklercim, valla şu sıra dediğim gibi yavaş yavaş eski kıyafetlere girebildiğimi görünce ve yakıştırınca moralim epey düzeliyor, inşallah sonuna kadar bu şekilde devam edebilirim. Boyumu sormuşsun pek uzun sayılmaz, 1.64.

Burcu said...

maşallah arkadaşıma, emeklerinin karşılığını hep alırsın inşallah.zorlansak da bazen kızsak bıksak da bırakmadan gittiğimiz içn zafer bizim olacaktır.inanıyorum ben. regl sonrası 65lere göz kırpman dileğiyle ;)öptüm

Anonymous said...

Senin şu listene öyle özeniyorum ki selicim ben bu kadarını hayatta yapamam gibi geliyor.. Ne güzel düzenli gidiyorsun kaçamak yapmadan.. İşte eskiden bende böyle yapabiliyor ve haftada 2-3 kilo rahat veriyordum ama şimdi boğazımı bu kadar tutamıyorum :( Regl sonrası 65 göreceğinden hiiiçç şüphem yok artık öpüyorum canım

seli said...

Sashacım, bence de işin sırrı burda, ne kadar zorlansak hatta bazen bıksak da yola devam edebilmek önemli olan, bak karşımızda sen varsın görüyoruz işte :) Öpüyorum seni.

Pinelacım,ben tutuyorum ama bak senin gibi haftada 2-3 kilo hayatta gitmiyor, öyle bi yapışmış ki kilolar göndermekte epey zorlanıyorum vallahi :( Yine de gitsin de başka bişi istemem tabi :)