Kilo Değişimim

Thursday, June 21, 2007


Yine kaç günlerdir yazamadım, nolucak benim bu halim bilmem, şöyle bir rahata eremedim valla. Neyse bugun yine burdayım işte. Sıkı düzene geçiş çalışmaları başarıyla devam ediyor, haftasonu deli gibi yemenin ardından epey toparladım sayılır. İnsan bir kere başlayınca bu abur cuburlara direkt bağımlılık yapıyor, her yemekten sonra tırtıklicak bişeyler aranmaya başlıyo insan ne fena :(

Dün dayanamadım tartıldım çok şükür 65,5 çıktı, valla diyorum ya o kadar yemeye ödüm kopuyodu yine ucuz atlatmışım durumu aslında. Bakalım yarın sabaha tam 65 çıkcak mı görücez. Onun dışında dün bir de bir ay aradan sonra yine bi kendimi ölçüyim dedim, her ay aksatmadan ölçülüp biçiliyorum :) Yeni ölçülerim: 89-72-101. Basenlerde geçen aya göre 1 cm'lik daha incelme var çok şükür :) Yakında 90lara geldik miydi 90-60-90 fücudummm var diye ismail yk gibi dolanırım ortalıkta :P

Ay yazicak cok sey vardi sanki ama unuttum hepsini, neyse bu da boyle olsun :)

5 comments:

- said...

Canım çok ii gidiyorsun, benim geçen seneki ölçülerimin aynısındasın şu an...Ben 72-102 idim. Bir senede 68-98 oldum 4 kg vererek. Umarım sen benden daha hızlı verirsin. Hedefim 63-93 olmak ama bakalım, 4-5 kg vermeliyim bunun için...

Öpüyorum

Burcu said...

benim ölçülere de çok yakınsın selicim..bende 68-97 yim..butterflyla ben aynıyız :)ama o benden 10cm kadar uzun tabiğğ ehuehue
sanırım sende bi 4kilo filan verdiğinde bu ölçülere filan geleceksin aşşağı yukarı.gerçi çoğu zaman gıcıklık yapıp sadece üstten gidiyo kilolar ama napalım olduğu kadar deil mi?
çok öptümm

pinela said...

Selicim cuma tartılmasını bekliorum ;) öptüm cnm..

ChoKingCandy said...

Selicim ölçüler güzel valla,ben daha kalınım nerdeyse.Tartı bildiri yap da mutlu olalım.umarım 65i görürsün yine.haftaya da artık 64 tamam mı.öpücükler

Anonymous said...

merhaba selicim, aslında pazartesileri tartılıyorum ama sabah dayanamayıp tartıldığımda 200 gram almış göründüm. moralim bozuldu. ama bitirmem gereken makaleyi bitirdim bu iyi oldu. evi toplamaya başladım, asıl işi haftasonu yapmam gerekecek. bu arada evde artık kullanmadığım giysilerimi, ayakkabılarımı falan çıkardım. atmam gereken 9 çift ayakkabı çıktı. en çok kızdığım şeylerden biri buydu aslında. kadınların ihtiyaç duymadıkları çok sayıda ayakkabıya sahip olma meraklarında hep bir sorun olduğunu düşünürüm, işte ben de şimdi sorunlu bulduğum şeye dönüşmüş oldum. daha bir ton ayakkabı var, niye almışım, ne ara giyeceğim bilmiyorum. gerçekten vicdan acabı duyduğumu itiraf etmeliyim. önümüzdeki haftaya yayılacak olan toparlanma ve evi kapatma sürecinden sonra herhalde haftasonu yola çıkarım diye düşünüyorum. sonra ver elini girit. dönene kadar kitabı bitirmeyi umuyorum. en azından yılbaşından önce yayına vermiş olmayı hedefliyorum. bu arada sen yaz boyunca yazmayı sürdürecek misin ve 60 kiloyu görünce de devam edecek misin? yazın internet kullanmayacağım, ama arada bir maillerime bakarken, fırsat bulursam neler yaptığınıza da bakmak istiyorum. benim hedefim 57 kilo olmak. şu anda 67.300'üm. ne yazık ki çok yavaş kilo verebiliyorum. yıl sonuna kadar 57 olurum diye umuyorum. yeni yılda yeni bir bedene kavuşmak ve artık hep öyle kalmak istiyorum. ama senin de hedefine vardıktan sonraki kilo sabitleme sürecini izlemeyi çok istiyorum. o nedenle lütfen yazmayı sürdür olur mu? bu arada olur da sen de şifreye geçmek istersen sana mail adresimi yazmak istiyorum, belki bir yere not almak istersin: mavidaglarulkesi@gmail.com...... gitmeden sana son bir mesaj daha atacağım. şimdilik sevgiyle kal. ter yerine bol yağ harcayacağın bir hafta senin olsun. alice...