Kilo Değişimim

Tuesday, June 19, 2007

Yeniden Sıkı Düzen!


Şımarık Seli cuma günü 65 bildirisini yapıp, cuma akşamından başlamak üzere bütün haftasonu homini gırtlak yedi maalesef :(

Şimdi kesin yine 66ya fırladığımdan eminim ama tartılmaya da korkuyorum tabiki! Cumaya kadar mümkün olduğu kadar dikkat edip yeniden 65 bildirisi yapmayı hedefliyorum, o gün gelene kadar da tartılıp moral bozmicam. Ama kocaman bi göbeğim oldu, nurtopu gibi! Çünkü o kadar çok ıvır-kıvır şeyler yedim ki valla pişman oldum ama çok geçti artık!

Neyse pişmanlıklar için üzülmek yok, zaten artık çok geç. Kaldığımız yerden devam edicem inşallah. Yalnız şu spor olayı canımı sıkan bir başka olay, T&S im bozuk olduğu için ne yapıcağımı bilemiyorum. Yürüyüşe çıkmaya çalışıyorum ama hergun de düzenli çıkamıyorum, evde her akşam 1 saat egzersiz yapsam aslında süper olucak. Bugunden itibaren başlamayı hedefliyorum, akşama umarım bir terslik çıkmaz da başlarım.

Bu arada dün akşam yemeği için Sasha'mın annesinin yemeğinden yaptım, öyle güzel oldu ki. Tam diyet yemeği valla, yanında cacık süper gitti dün akşam :) Teşekkür ederiz sashacımm. Közlenmiş patlıcanla imambayıldı yaptım, koca da çok sevdi. Siz de yapın çok lezzetli oluyo :)

Bugünlük bu kadar, umarım bu hafta irademe hakim olup yeniden 65'e dönebilirim, sonra da artık 65'in altına düşmeye başlasam benden mutlusu olmicak heralde. Öpüyorum hepinizi...

9 comments:

Burcu said...

aaa selicim sende imamı közlenmiş patlıcanla bayıltmışsın eheuehu süper oluo ööle valla benim annoş bilir işini :)daha ne tarifler var onda yahuu ben öğrendikçe yazayım blogum size de faydası olsun.afiyet olsun şekerim süper bi yemek yemişsin hele patlıcanı seven için mükemmel oluo valla..öpüyorum

L!ghtbaby said...

selicim oluyo böle arada hepimize biliosun zaten sölemem gerek yok buda ödülün olsun cnm hiç sıkma kendini çooookk başarılı bi yol izleedin sen olsun bu kadarda dimi

Anonymous said...

afiyet olsun ama yağ olmasın hayatım. hedeflediğimiz kilolara yaklaştıkça zaten "dengelemek" hayat felsefemiz haline gelmek zorunda sanırım. yoksa bir ömür boyu diyet yapamayacağımıza göre o güzelim rakamlara ulaşınca dengeli, doğru düzgün beslenmek zorundayız ve arada bir hovardalık yaptığımızda da dengelemek. çok sıkıldım ben bu kentten. sanırım temmuz başında gitcem tatile. orda çalışırım, sessiz sakin. çünkü burda sıkılıyorum ve asla çalışamıyorum bir süredir. oy vermek için temmuzu da burda geçirmek istiyordum ama sanırım yapamayacağım. kendimi zorlayıp oy vermek için bir kaç günlüğüne buraya dönmem ve tekrar gitmem mümkün olabilir sanırım. ama bir yandan sıkıcı bir yandan da iyi olan şey gideceğim yerde internet bağlantısının olamaması. iyi olan yanı böylelikle internette geçirdiğim boş zamanlar alabildiğine azalacak ve ben daha iyi çalışcam, kötü olan ise seni ve takip etmeyi sevdiğim başka başka siteleri takip edemeyeceğim. hoş benim sitelerin bir kısmı da tatile çıktı bile. ona da seviniyorum. ama şimdilik haziran sonuna kadar burdayım. ben gidene kadar 65'i şöyle bir görebilmeyi umuyorum. yani 65.900 için bile dans etcem söz veriyorum. ha bu arada egzersiz yapamıyorum diyosun ya evde boş bulduğun bir anda koysana şöyle sıkı bir dans parçası zıpla hopla biraz ter at en azından. beş altı şarkı boyunca dansetsen aşağı yukarı 30 dakika eder. e günlük egzersiz için hiç de fena değil. sadece zıplamak bile iyi kalori yaktırıyomuş diye okumuştum bir yerde ama tabi ki hatırlamıyorum nerde. neyse çok iyi, moralli, fena halde yağ kaybettiğin, sağlıklı, keyifli bir hafta senin olsun. ve herkesin. sevgiler. alice...

pinela said...

Selicim böyle dalgalanmalar hepimizde oluyor çünkü boğazımızı seviyoruz ve uzun süre kendimizi birşeylerden mahrum bırakınca bir boşluk buldumu hemen dolduruyoruz :) Birazda ben buna kendimce tartı şımarıklığı diyorum :) Közlenmiş patlıcanla karnıyarıkta çok güzel oluyor ;)

Ben bikinimi aldım mor :) Cuma olmadan 65 göreceğine eminim hiç sıkma o tatlı canını çok çok öptüm canım..

renkler said...

Canım, pişman olma, yemişsin ne yapacaksın. Olmuşla ölmüşün çaresi yok. Sen biran önce toplamışsın kendini. Yeniden sıkarsın merak etme:-)

ChoKingCandy said...

Selicim o kadar da olsun,toparlayabilmişsin yaa en güzeli de bu zaten cuma 65 i kesin görürsün.bu arada bu sıcaklar yürümeye hareket etmeye engel oluyo valla yaaa.neyse canım öptümm kocaman

seli said...

Sashacımm valla ellerine sağlık anneciğinin, afiyetle yedik imambayıldıları :)

Lightbaby'cim, bilmiyorum ki biraz ipin ucunu kaçırdım ama haftasonu :(

Alice'cim,bayılıyorum senin şu yorumun sonundaki güzel dileklerine, inşallah canım inşallah hep beraber fena şekilde yağ erittiğimiz bir hafta olsun :) Sana şimdiden iyi tatiller, umarım arada sırada internet bağlantın olur da yorumlarını eksik etmezsin...

Pinelacım, hayırlı olsun bikinin kısmetse ben de bu hafta bakıcam kırmızı bikiniye :) Öpüyorum.

Renklercim, doğru diyosun artık olan oldu tabi, önemli olan bundan sonrası. Dikkatli olucam inşallah...

Candy'cim, inşallah görebilirim valla moralim bozuldu aslında ama bozmadan devam etmem lazım...

efsane said...

Selicim ben tam 1 haftanın ağırlığını 2 günde attıysam seninki daha çabuk olur merak etme arada bir vücudu şaşırtıp kıtlık psikolojisinden çıkarmak lazım di mi ama

seli said...

Efsanecim, aslında sen de haklısın da inşallah atabilmişizdir :)sağol...