Kilo Değişimim

Friday, June 08, 2007

İşte bu ben!


Hahaha işte yine kendimi anlatan bir resim bulup koyabildim buraya :) Bu sabah cuma tartılması yapıcam diye hevesle soyundum dökündüm ama yine 66'yı görünce ağlayasım geldi valla! Çok da emindim oysa ki 65 göreceğimden ama nerdeee! Dün hem az yedim hem evde temizlik yaptım yoruldum, akşamüstü hızlı hızlı 40 dak. falan yürüdüm, sabah uyandığımda bacaklarım ağrıyodu. Anlayamadım valla, acaba vücut artık bu yediklerime alıştı mı, başka bi numara mı denemek lazım bilemedim...Gerçi çok normal heralde böyle de olması aslında, kilo azaldıkça vermek gerçekten çok zorlaşıyor :(

Kocaya göre kafaya takmamalıymışım, tammammış artık olmuşum ben tam yerindeymiş herşey daha da zayıflarsam çirkin olurmuşum!!! Evet ben de artık kendimi beğenmeye başladım ama hedefim 60 olmak, ne yapıp edip o hedefi gerçekleştirmeyi çok istiyorum o yuzden. Hem de önümüzdeki sene bebek için hazırlıklara başlamayı düşündüğümüzden, hamilelik öncesi ideal kiloya gelmiş olmayı çok istiyorum. Haa nette araştırdığıma göre benim boyumda (1.66) bir kadının ideal kilosu da 56 olmalıymış, pes!!! Hayatta olamam, bir 10 kilo daha kıvranamam şurda kalan 6 kiloyu nasıl verceğimi düşünüyorum zaten. Tabii bir taraftan da içimde şöyle bir korku var ki, istediğim kiloya ulaştığımda kilo çok oturmadan üstüne bir de hamile kalırsam hepsini geri alırım diye çok korkuyorum :( Ama eşim de bu konuda beni şöyle rahatlatıyor, sen artık beslenme düzenini değiştirdin ne yersen vücudun nasıl tepki veriyor biliyosun üstelik de bu kadar çok uğraşıp o kiloları tek tek vermiş biri olarak öyle hemen geri almazsın merak etme diyor. Bilmiyorum tabii, umarım öyle olur.

Ay nerden nereye geldim ben, bu hafta da 66yım dicekken gelecek planlarından bahsediverdim :) Neyse dün yediklerimi yaziyim bari ne zamandır yazmamışım:

Sabah: 2dilim kepek ekmeğe, krem peynir, salamlı sandaviç + şekersiz sütlü kahve

Temizlik yaptım, çok yoruldum

öğle: etli nohut yemeği, 2 kaşık pilav

ara: şekersiz kahve
yarım poğaça
şekersiz çay

akşam: 1 kase domatesli şehriye çorbası, 3-4 kaşık salata, fırında pişmiş salçalı tavuk baget

40 dk tempolu yürüyüş

5 comments:

Burcu said...

selicim,sabretmesi zor olsa da,bazen bu kilo mevzuu insanın sinir katsayısını arttırıp ''ya sabır'' katsayısını azaltsa da :) elimizden başka bişey gelmiyor.aynen devam..eninde sonunda güçlü olan kazanacak ve güçlü olan SENSİN..
bizde seneye artık yavaşta bebik için hazır olalım istiyoruz.bu yüzden bende 58-59 arasına gelip orada en az 6 ay kalmak ve sonra hamile kalmak istiyorum ama bilemiyorum olur mu? bende acaip korkuyorum hamilelikte 1 yiyip 3 almaktan :( benim kociş de diyor annemle bir olup artık sen yeme düzenini temelden deiştirdin die ama bilmiyorum , emin olamıyorum.neyse şimdi bunu düşünmeyelim.buarada ideal kilon nası 56 yaw..60 gayet normal olur bence sana.sen aldırma yazılan çizilenlere.
benimde boyum 168 ve bana göre de 59 tam diyorum ben.gerçi ideal kiloma 59.6 demişler de herkesin kemik yapısı farklı aslen..
öptüm

efsane said...

Heralde şu kiloları verince blogları hamilelik günlüğüne çevireceğiz bak şimdiden 3 kişi olmuşuz benim size yetişmeme çok v kilo var gerçi ama azmin elinden kurtulmaz değil mi kilolu hamile kalmak kötü oluyor denedim biliyorum üstelik çok da zararlı hem bebek hem anne için.. Allah gönlüne göre versin inşallah...

ChoKingCandy said...

ahhh ne güzel yaaa bu sene evlilik çok seneye hamilelik ondan sonraki seneye de bebişler çok olcak :) ayyy artık severiz de bol bol,keşke yakın olsaydık :) teyze olcaz desenize :)Hayırlısı olsun inşallah.

Selicim senin elinden kurtulur mu 60 hı?ben emnim ki yaz bitmeden 60ı sabitleyeceğine.Az kilo olunca vermek de zorlaşıyo ama başka çare yok,gitmeli bu kilolar,sen dinleme kocişini,istdiğin kiloya gelip korumaya başla.öptümm canım

- said...

Valla bakıyorum da herkes hamilelik planları yapıyor...Benim tarihim ise 2009. 2010 da doğurmak istiyorum tam 30 yaşındayken, ama belli olmaz tabii, kısmet bu işler...Tabii öncesinde hepiniz gibi hedefime inip öyle hamile kalmak ve annelerimiz gibi değil Ebru Şallı-Demet Şener ikilisi gibi hamilelerden olmak istiyorum. Seneye sanırım bu konulardan çokça bahsedeceğiz :)

Seliciğim belli bir kilodan sonra vermek zorlaşıyor biliyorsun ama imkansız değil...Çok çok öpüyorum seni

seli said...

Sashacım, güçlü olan benim dimi dün bir kere daha inandım valla, olcak bu iş eminim :) Benim de hedefim 60'a ulaştıktan sonra bir 6 ay o kiloda sabit kalıp ondan sonra çalışmalara geçmek, inşallah sonu iyi olur bakalım, hayırlısı. Öptüm ben de.

Efsanecim, evet galiba öyle gözüküyo sonra da yeniden diyet günlüğüne dönüşücek galiba :)

Candycim, sağol canım du bakalım daha bişi yok tabi karar bunlar sadece hayırlısı bakalım :)
Kocayı bu konuda pek dinlemiyorum zaten, tek hedef 60 ileri!! :)Öptüm çok.

Butterflycım, sorma valla herkes kiloları verince bebek yapıcak gibi gözüküyo, hadi sen de :) Ebru Şallı neydi öyle ya, hayatta öyle olamam yaa inşallah çok da almadan yırtarım :) Öpüyorum canım ben de.