Kilo Değişimim

Tuesday, June 12, 2007



Herkese günaydın,

Kızlarcım yoğun ısrarlara dayanamayarak yan tarafa dana gözü şeklinde bir nazar boncuğu eklemiş bulunmaktayım hehehe :) Artık sırtım yere gelmez :P

Bugünlerde içimde inanılmaz bir şekilde alışveriş etme isteği var, mağaza mağaza dolaşıp üşenmeden herşeyi deneyip sonra da alasım var valla. Önümüzdeki hafta için öyle planlarım var bakalım, yaz için ufak ufak alışverişe başlasam mı napsam, gerçi şimdi de tam sezon ama en azından bi bakiniyim hangi bedene giriyorum falan. kendi kendime motive olup geri geliyim :) Ama en azından önümüzdeki hafta falan gidip kırmızı bikiniye bi bakiniyim diyorum artık, ee vakti geldi sayılır :) Bu arada bi tane de siyahlı bişi istiyorum, yanık tende pek severim kırmızı ve siyah bikini... Öyle çok tatil yapmak istiyorum kii, bir an önce şu ağustos gelse de biz de tatile çıksak artık. Tabi bu arada ben de bi 5 kg daha versem tam süper olucak.

Dün yediklerimi ve yaptıklarımı da yazıp kaçiyim ben artık. Ne zamandır yazmıyorum olmazzzz.

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğe peynirli sandaviç ( Aylardır da aynı şeyi yiyorum ama hoşuma gidiyo hehehe) şekersiz kahve

Öğlen: 1 kase mercimek çorbası
1 havuç

3 km yürüyüş

ara: 1 havuç daha

ara: 2 avuç antep fıstığı

akşam: 1 kase mercimek çorbası, 3 kaşık taze fasulye, 2 kaşık patates salatası, yeşil salata

ara: 1 tabak karpuz, şekersiz çay

8 comments:

ChoKingCandy said...

selicim iyi yapmışsın nazar boncuğu koymakla :) eee tabi verdin o kadar kilo en doğal hakkın bunu istemek.Gerçi dediğin gibi tam sezon olduğundan fiyatlar çok yüksek ama bazı yerlerde uygun şeyler de var.Ayrıca gaz olur magazaları dolanmak.Kaç bedene girdiğini bi yaz bakalım,mesela ben hala 40 bedene giriyorum o bile sıkıyo sanki.bu arada kırmızı bikini bi zamanlar yani 80kilo olduğun zamanlar belki sana hayal gibi geliyodu ama şimdi gerçekleşti,valla işte bunu görmek çook keyifli,tekrar maşallah diyimmm.Öptümmmmm kocaman

- said...

Canım bence de yavaş yavaş bakabilirsin bikiniye...Ama 5 daha verdiğinde eminim çok çok daha güzel durur. Ben de mecburiyetten bikini alacağım haftasonuna. Son bikinimi yaklaşık 3 senedir giyiyordum (sırf zayıflayacağım ve ondan sonra alacağım die 3 sene aynı bikiniyi giydim yaaaaa) ve artık böykkk gelmişti. Sonunda geçen hafta çöpe attım, dolayısıyla haftasonu denize girebilmem için bişeyler almam gerek. Offffff

NUŞ said...

Vallaha sen bikiniyi çoktan haketmişsin canım.Helal olsun bütün bikiniler sana. Umarım bende o günleri görebilirim :)

Burcu said...

selicim,bende çıkacağım bikini almaya.kafamda belli bir model de var ama çıkamadım bitürlü.Sunset te çok güzel modeller var bu sene.fiyatları bilmiyorum ama modelleri gözüme çarptı.
bende canlı renklerden alırım bikiniyi.kendimi bildim bileli ööle gerçi :)mavi ve bordo olmayacak bu sene artık.o 2sini 3senedir göre göre sıkıldım. turuncu olabilir, fıstık yeşil olabilir, 2renk karışık olabilir.bende heveslendim yaw gördün mü?
mucuk..

seli said...

Candycim, zaten sırf gaz olsun diye istiyorum biraz da. Gerçi dün 40 beden bi elbise denedim çok gıcıktı, üst kısmı feci bol geldi alt kısım tam oturdu, sinirlenip çıktım kabinden! Gerçi o modeldendi ya neyse :P

Butterflycım, seninki de iyiymiş bak gördün mü zayıfladın sonunda ve bikini büyük geldi, şimdi tadını çıkara çıkara bakabilirsin bikinilere bence.

Hedef60'cım, eminim sen de görüceksin bak bir kere kafanda karar verip işi bitirmişsin eminim gerisi de gelicek hiç merak etme sen :)

Sashacım, benim önceki yıllardan kalma pembe ve turuncu mikinilerim var, canlı canlı plajda daha güzel gözüküyo ama onun da kötü yönü güneşde daha çabuk soluyo, neyse canım o kadar kilo verdik gene alırız dimi ama hakettik ne de olsa :)

deriella said...

dilimizi ısırıyoruz:)) nazar değmesin:))

Anonymous said...

seliii, merhaba.... ne süper gelişmeler olmuş ben yokken ya. hayatım o kadar sevindim ki, kendim 65'i görmüş gibi oldum inan. ben bir süredir yine yoktum, o arada ne yazık ki seni de diğer arkadaşları da okuyamadım. ama genelde herkesin iyi gittiğini görmek çok güzel. bazı arkadaşların hayatında tatsız şeyler olmuş, çok üzüldüm. sadece bir okur olarak bile hayatımda hiç de sanal olmayan çok gerçek, çok yakın arkadaşlarım olduğunuzu bu kısa arada bir daha anladım. valla özledim hepinizi. bilesiniz ki efenim dertlerinizle dertleniyorum, sevinçlerinizle seviniyorum. ve verdiğiniz her kiloyla ben de eriyorum. ama daha vercek kilolarım var benim. son durum maalesef 68.200. çok yedim seli çooook. ama hayatım yine de arkandayım ve senin kırmızı bikini hedefine yaklaşmanı izlerken ben de yavaş da olsa kendi hedefime yaklaşmayı umuyorum. bu arada nazar boncuğu iyi olmuş hakikaten maşallah yani. herkese, en çok sana sevgiler. alice...

seli said...

Deriellacım, totomuzu da kaşıyalım nazar değmesin :))

Alicee hoşgeldinn, ben de nerelerde bu kız diyorum. Her zaman oldugu gibi keşke blogu olsaydı da alice napıyomuş öğrenseydik dedimm :)Ben de özledim seni ve güzel yorumlarını, 68.2 de gayet güzel yavaş yavaş 67ler geliyor demektir bu yakaladın beni valla :)) Öpüyorum, sevgiler...