Kilo Değişimim

Monday, June 04, 2007

Ahh Çikolataaa....


Resimden ve başlıktan da anlaşılacağı üzere malum gün geldi çattı ve beni tatlı krizleri sardı :) Dün sabah kahvaltıda yarım dilim ekmeğe belki 2 dilime yetecek kadar nutella sürüp yedim :) Öğleden sonra 1 cornetto bi dee bişi daha yemiştim tatlı bişi ama unuttum şimdi! Öğlen yemeğinde de 2 parça kentuckydeki yağlı tavuklardan yedim!!!! Ama dengelensin diye akşam yemeği yemedim, nasıl bir denge olucaksa artık :)) Dün öyle kendime izin verdim valla, olucak arada sırada öyle napalım.

Tabii ben bu kadar yerken 65 ne zaman görünecek bana bilmiyorum ama hasretlen yolunu gözlüyorum valla, umarım kavuşmamız fazla uzun sürmez. Artık tartıda ibre 65in altını gösterse kendimi normal insanlar gibi hissedicem :) Hala digital baskül almadım ama insan ne kadar kilo verdiğini mekanik baskülde görünce daha bir motive oluyo valla, kendi kendime ooo 80'le arayı iyice açtık ne güzel falan diyip gaz veriyorum, 70'e hala yakın sayılırım ama ondan da uzaklaşsam ne güzel olucak :)

Böyle işte, hepinize hafif bir hafta dilerimmm, umarım en yakın zamanda güzel bir haberle dönerimmm,öptümmmm....

7 comments:

Burcu said...

selicim sürekli sıkı düzen olmaz zaten bu psikoloji içinde iyi olmaz.arada insan kendine molalar vermeli moral depolamalı.
mekanik tartı insanı mutlu ediyor haklısın ama ben yine de oyumu digitalden yana kullanıyorum doğruya doğru gramıyla anlamak insanın sanki daha bi hoşuna gidiyor :)bazen de dünya başına yıkılıyor tabi heheh :)
regl bitsin hepimiz gibi seninde düzenin eskiye dönecektir..kadın olmak bööle bişi napalım..bol stres bol tatlı ne yazıkki..öpüyorum sana da güzel bir hafta diliyorum

ChoKingCandy said...

selicim aynı şeyi geçen hafta bende yaşadım,resmen bir hafta boyunca hergün 2 cornetto + çikolata yiyip durdum ve bugünde beklenen misafir geldi.biraz daha rahatlarız umarım.Regl dönemi dikkatli gidip bikaç gram verirsek regl sonrası şişkinliğimizi atıp kilo vermemiz hızlandığında kimse bizi durduramaz.

Regl sonrası ben 60.9u görmek istiyorum umarım sen de 64.9 ve daha altlarını görürsün,bide en kısa zamanda digital al bence,yaa artık görelim gerçek kilonu gramlarla.öptümmm kocaman

tatlıcadı said...

Sanırım hepimiz haftasonunda koyvermişiz bak sakın üzülmek yok sıkmaya devam böyle zaman zaman kendini kaybetme olayları herkeste olabiliyor önemli olan akabinde ve detayında kendini toparlayabilmek. Bense senden farklı değildim ve bugün ipleri sıkmaya başladım hadi sende bana katıl selicim :)

efsane said...

Benim durumum da seninle aynı ama kendimi tutmaya çalışıyorum çünkü regl öncesi ve sırasında kendimi tutarsam çok kilo verebiliyorum..

- said...

Ya çok işlginç ben regl dönemi bitti ohhh çok az çikolata ile atlattım hatta zayıfladım derken, son 4 gündür sapıttım...Demek ki neymiş tatlı krşzş regl megl dinlemiyormuş...Yedikçe yişyesim geldi ve 67 leri gördüm yine :( Umarım bir an önce toparlanırız şekercim.


Çokkk öptüm

seli said...

Sashacım, ben de öyle düşünüp kendimi şımarttım işte biraz :)

Candycim, laf aramızda cornettolar da pek lezzetli :P Ama cıısss :)

Tatlıcadıcım, ben de aynen öyle düşünüyorum kapıp koyverince hemen + kiloya dönüşüyo zaten, önemli olan hemen eski düzenden devam edebilmek.

Efsanecim haklısın aslında metabolizmanın o dönemde hızlandığını ben de duydum ama kendini tutabilmek de o dönemde büyük başarı, tebrikler sana :)

Butterflycım, aman dur hemen eski düzene dön, bak ne güzel 64lere gelmiştin nerdeyse, hemen bırakıp dikkat edersen hemen verirsin biliyosunn.

Öptüm hepinizi...

merve said...

slm