Kilo Değişimim

Tuesday, June 26, 2007

Şurdan burdan...


Yok yok bu yaz bana hiç yaramadı. Hergün düzenli düzenli yazdığım blogumu ne kadar çok ihmal ettim :( Sıcaklardan elimi kolumu kaldırasım yok, o yuzden artik eskisi kadar duzenli yazamiyorum, halbuki buraya yazmak bana guc veriyor aslinda...

Diyetime yine eskisi gibi devam etmeye calisiyorum, arada ufak kacamaklar olsa da. Ama sıcaklardan pek yürüyüşe çıkamadığım gibi evde de egzersizi bir-iki gün yaptıktan sonra bıraktım maalesef :( Bir şekilde yeniden hareketlere başlamam lazım ama hiç enerjim yok valla :(

Cuma günü umduğum üzere yeniden 65'dim, bu ayın bitmesine 3-5 gün kaldı 64'ü görebilmeyi umuyorum ama dediğim gibi pek hareket etmedikçe herşey daha zorlaşıyor benim için. Genel olarak da görüntümü beğendiğimden eskisi kadar hırslı değilim galiba. Gerçi 38 bedene girebilmek güzel olurdu ama 44'den 40'a düşmüş olmanın mutluluğunu yaşıyorum ben daha çok. Yediklerime yine dikkat ediyorum ama söylemeye çalıştığım şey eskisi kadar spor için uğraşmadığımdan hep birşey eksik kalıyor tabii...

Hedeflere göre 30 haziranda 63 olucakmışım ama nerdeee, 64ü görsem sevinçten uçarım.
Günler böyle geçiyor iste,arayı fazla uzatmadan yine yazmaya çalışıcam....

6 comments:

Burcu said...

selicim belli bir kiloyu verdikten sonra insan usanıyor vücut yoruluyor bu normal bi olay.bende bunları çok yaşadım halen de yaşıyorum.biyerden sonra istediklerini giyebildiğinde : aman diyor insan ölümlü dünya uğraştım yaptım işte neyime yetmiyor :)yani bende böyle..bazen de ya yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim ha gayret Burcu diyorum..işte deişiyor ama böyle gidip gelince düşünceler spor da eskisi gibi yapılamıyor sıcaklar bahane oluyor yorgunluk halsizlik bahane oluyor buluyoruz bişiler.haa tabi bir de yapsak da eskisi gibi kilolar inemiyor bu da insanı etkiliyor bi şekilde..
sen keyfini çıkar şuanki görüntünün bence.bisüre bu kiloda kalsan bile sonradan güç toplayıp başlamak daha ii olur belki..çok öpüyorum

seli said...

Sashacım, aynen dediğin gibi sıcaklar,yorgunluk, işler bahane oluyor gerçekten de! Yine yediklerime maximum ölçüde dikkat etmeye çalışıyorum ama şu son zamanlarda spor olayı beni bozuyor işte, amaaaan o kadar uğraştım işte neyime yetmiyor gerçekten de :P Yok yok 60 olcam inşallah, sözüm söz :)
Öpüyorum seni...

deriella said...

selii sen 44ten indin rica edicem basarini küçümseme. hedeften 1-2 kilo sapmak kafa takılacak bir mevzu değil kesinlikle. 60'a ne kaldı sunun surasında. ben de 1 ay bu moddaydım resmen koruma programı oldu o donem. iyi de oldu sonra sokuk gbi gelio. sen de ineceksin. hiiiç dert etme. psiko çok onemli. öperim çok

ChoKingCandy said...

selicim bu sıcaklar yakıyo valla,bende aynıyım ne yürüyüş ne hareket.ama bu bahane değil,resmen insan sıcaklıkta eziliyo,nefes bile zor alıyorum dışarda bide yürüyüşe gitsem düşüp bayılırım heralde.akşam bile hiç esinti yok olmuyo.Selicim eminim böyle de güzel olmuşsundur,bunun rahatlığını yaşamak güzel ama hedef 60sa bunu gör derim ben,hem seneye hamile kalmaktan da bahsediyosun o yüzden 5 kilo 5 kilodur.Biraz ara verip yola devam.öpüyorum kocamannn

- said...

Canımmmm sashacığımın da dediği gibi belli nbir kiloyu verdikten ve kendini yavaş yavaş beğenmeye başladıktan sonra insan biraz salıyor açıkçası. mesela benim aylardır şu 3-4 kiloluk fazlalığımı veremememin sebebi bu.

E tabii sıcaklarda arttı, değil spor yapmak yaşamak mümkün değil. Şu 3-4 günlük afrika sıcakları geçsin başlayacağım yine T&s ye. Bu sıcakta kendimi zorlamak doğru değil sanırım.

Bundan sonra yavaşlar artık kilo vermen ama olsun. Yavaş da olsa ver. 5'li rakamalra ne kaldı ki şunun şurasında

Çokk çokkk öptümmm

seli said...

Deriellacım, aslında haklısın böyle düşününce de, dediğin gibi belki biraz koruma gibi geçirip devamını sonrasında getirebilirim artık bakalım...Öptümmm

Candycim, kesinlikle çok doğru diyosun o 5 kiloyu vermeden bebek düşünmüyorum zaten, ama ondan da önemlisi o 5 kiloyu verip bir süre de o kiloyu sabitlemiş olmak ki bünye yeni kilosuna alışsın...Çok sağol canım, öpüyorum ben de.

Butterflycım, ben kilo vermeye başladıkça ve kendimi de beğenmeye başladıkça daha çok hırslanır daha çok motive olurum sanıyodum ama şu sıra işte gayet memnunum. Ama kilomu söylerken 60 demeyi çok isterdim o ayrı :) Mutlaka hedefi görücem ama bakalım ne zaman.. Öpüyorum canım