Kilo Değişimim

Thursday, June 07, 2007


Tatlı krizlerim sona erdi gibi, ama akşamları T&S yapamamın etkisi büyük. Tv izlerken yapıcak, yicek bişeyler aranıyorum resmen sürekli. Normalde tv izlerken sürekli spor yapıp, bir taraftan bolca su içiyordum. Sporum bitince meyve ve çay yalnızca, sonra da yatıyordum. Bütün bunlar da kilo vermemi hızlandırıyordu ne güzel, oysa şimdi koltukta hareketsiz bi şekilde oturuyorum sürekli akşamları, bu da çok canımı sıkıyo :( Yeni t&S istiyorum ama koca almıyo, bu eskisini de götürüp vermek gerek ama biraz uzak ben götüremem yani, bekliyoruz bakalım kocanın keyfi gelicek de götürücek....Yürüyüş de çok düzenli yapamıyorum, ama bugun bi niyetim var bakalım çıkıcam birazdan inşallah...

Bu sabah bir umut tartıldım ama yine tam 66, hala 65 görünmedi. Reglim bitmek üzere, bitince de 66 olur heralde bundan sonrası çok değişmez bende. Bir şekilde toparlanıp spora ağırlık verip bu işi bitirmem gerek artık ya! Vallahi zaman öyle hızlı geçiyor ki bir de bakıcam tatil günü gelip çatmış olucak! O zaman da eteklerim zil çalıcak valla :( Bana önerebilceğiniz bacak egzersizleri var mı acaba? Üst bacak için, bu ara oraya takmış durumdayım. Üst tarafım, belim, göbeğim hatta basenim de epey eridi, bakınca gözüme kötü görünmüyo yani ama üst bacaklar fena acil onları inceltmem gerek. Önerileriniz olursa bekliyorum kızlar...

7 comments:

Burcu said...

selicim,reglden dolayı da halsizlik oluyordur + bi de insan bi defa spor yapmayı bırakınca zor geliyor daha sonra tekrar başlamak.bende o haldeydim şimdi şimdi düzeliyorum yavaş yavaş.
buarada ben üst bacaktan özellikle bacak içlerindeki sallantılardan muzdarip olan bir insan olarak moralini bozmak gibi olmasın ama ne yaparsan yap fazlaca düzelme olmuyor.belki ( kendim için söylüyorum ) 55 kilo olsam ve günde o zamana kadar 2 saat fitnes a gidip bacak çalışsam olur ama bunların 2si de olmadığından ıı-hh..ancak az buçuk toparlanıyor TS etki etti mesela bir de web den bacak hareketlerini bulabilirsin ya da cd ler var bacaklara yönelik.bi dene bakalım inşallah değişir düzelir istediğin gibi..öpüyorum çok

Gece said...

ben de istiyorum bacak hareketi... Çok kötü benim durum...

ChoKingCandy said...

Selicim tatlı krizinin bitmesine sevindim,benim de abur cubur krizim bitse çok iyi olacak.Umarım bugün yürüyüşe çıkmışsındır.en kısa zamanda tekrar yoluna koymalıyız bu yürüyüşleri.Ayrıcana regl sonrası 65leri kesin görürsün merak etme canım.Üst bacak için biraz zor olcak belki ama duvara yaslanıp oturur pozisyonda dayanabildiğin kadar dayanmaya çalış,bunu bikaç kez tekrarla üst üste.direkt üst bacağı kasıyo,çalıştırıyo ama hareket zor ben fazla dayanamıyorum. öptümmm çoook

efsane said...

Ben de akşamları hiç halim olmadığından haraket yapmıyorum bir de benim ufaklık ayağıma dolanıyor tabi.. Sen en iyisi bir an önce t&s edin ben bir alete yada hocaya bağlı kalmayınca tempomu düşürüyorum o da etki etmiyor

seli said...

Sashacım, evet sen de üst bacağa takmıştın dimi :) Aynen dediğin gibi, 55 kiloydum yine de üst bacaklarımın içleri vardı hala da var, nasıl ericek bilmem valla :( Şu anda 55 kiloyken giydiğim kotun bacakları nerdeyse olmak üzere, ama ön tarafta kocaman bi açıklık var pek kapanıcak gibi de durmuyo :( Webden bacak hareketleri araştırıcam, sağol öpüyorum ben de.

Gececim, hoşgeldin yeniden du bakalım netten araştıralım biraz şu bacak hareketlerini belki işe yarar...

Candycim, dün yürüyüşümü yaptım canım hem de 6 km, afferin bana dimi :) Dediğin hareketi denedim peh pek bi zor, ama yapmak gerek. thanks öneri için, öptümmm

Efsanecim, t&s iyiydi valla, kendi kendime takılıyodum onunla ama bakalım artık...

deriella said...

az kaldı seli. bitecek bitecek:) chokingcandy'nin bahsettiği hareket çok etkili gerçekten de tavsiye ederim. yürüyüş bütün iyiliklerin anasıdır der giderim.

öpüyorum çok

seli said...

Deriellacım, ay bitsin ya valla bazen çok sıkılıyorum bu sabah oldugu gibi bir hevesle tartılıyorum sonra fos :( Öpüyorum canım ben de...