Kilo Değişimim

Saturday, June 16, 2007

Cuma Bildirisi


Hepinize önce dünkü rahatlatıcı yorumlarınızdan dolayı teşekkürler arkadaşlarım, gerçekten de dünkü durum su tutması gibi birşeymiş sanırım üstüne bir de bağırsak durumu eklenince 66ydım dün ama bu sabah itibariyle yeniden 65'e döndüm çok şükür :) Geçen haftaya göre -1'le kapamış oluyoruz böylece bu haftayı. Darısı önümüzdeki cumalara olsun inşallaaaah :)

Sanırım haziran sonuna kadar görebilirsem anca 64'ü görebilirim, ilk başlardaki kadar hızlı ilerlemiyor kilo verme durumum. Olsun yavaş da olsa razıyım yeter ki şu tatile çıkmadan 60ı en azından 61i görebileyim. Tatilden önce eşimin ailesinin memleketine de gideceğimizden herkesi bi şok ediyim istiyorum. :)) Geçen seneye göre aynı bu üstteki fotodaki gibiyim çünkü,hehehe.Tabi benim kollarda o kadar kas yok o ayrı konu.

Neyse çok şımarığım bugün, herkese çok güzel bir haftasonu diler huzurlarınızdan ayrılırımmm.

8 comments:

Burcu said...

alaahım darısı banaaaaaaaa.vücudumdaki tüm ödemler şişler gitsin yaa :(
senin için çok ama çok sevindim selicim..tebrikler.haftada 1kilo vermeye devam edersin inşallah.tatilde seni görenler çatliycaklar ahahah :)erkek tarafı çatlasın zaten ahhah :)
imza: kötü gelin sasha :P
öptümm

seli said...

Sashacım gider inşallah seninki de sen takmamaya çalış kafana, anladığım kadarıyla taktıkça bir türlü gitmiyo seninkisi bi rahatlamaya çalış bakalım. Bu arada evet bence de erkek tarafı çatır çatır çatlasın valla, yaşasın kötülük :))
Öptüm ben de canım.

ChoKingCandy said...

selicim ohh çok şükür ki kurtulmuşsun şişlikten falan.65e çook sevindim,gelsin 64ler.Yavaşta olsa hızlı da olsa verilecek bu kilolar ve tatile mutlaka 60larda gidiceksin,Valla herkesten ne kadar iltifat alacağını duyar gibi oluyorum :) kocaman öpüldün

not:sashanın yorumuna koptumm :):))))

seli said...

Candy'cim, ben de hayal ettikçe zevkten dört köşe oluyorum valla :)) Hadi bakalım sırada 64 var, bekliyoruz bakalım... Evet ben de koptum sashacımın yorumuna :))
Öptümm

Anonymous said...

çok iyi selicim, moral bulman ne güzel. hadi iyi haftasonları sana, keyifli ve sağlıklı ol. sevgiler. alice...

deriella said...

şımar tabii hakkın;)

pinela said...

Selicim dedim ben sana bak çıktı işte dediğim gördünmü.. Sashama aynen katılıorum çatlatma konusunda keh keh :) öptüm canım..

seli said...

Alice'cim, çok sağol teşekkürler, benden de aynı dilekler sana :)

Deriellacım fazla şımardım galiba haftasonu biraz ölçüyü kaçırdım :(

Pinelacım, çatlatma konusu ortak zevkimiz zaten :) İnşallah bu hafta toparlanıp diyetime tam gaz devam edebilirsem çatlatabiliriz umarım..