Kilo Değişimim

Wednesday, June 27, 2007

Sıcaaaak.......


Sıcak çok sıcak bir günden günaydınnn,

Bakalım ne zaman buharlasicazz! Dün bir ara bankada işim vardı gidip gelene kadar bayılcam sandımm, üff valla hiçbir yere çıkılmaz çok fena! Ama şu tatil bi gelse de artık atsak kendimizi kızgın kumlardan serin sulara :) Valla hergün tatil hayalleri kuruyorum, feci şekilde tatilim geldi benim :))

Geçen hafta güya bikini almaya gidicektim, hala gidemedim bakalım belki bu haftasonu falan gidicem. Birkaç tane de yaz için güzel elbiseler almak istiyorum kendime.

Bu ay bitmeden yani cumartesiye kadar 64'ü görürmüyüm acaba, çok merak ediyorum. Keşke görsem ne çok sevinicem, ama böyle oturduğum yerden de olmuyo işte. Spor mpor yapmam gerek, kalkiyim de evde kendi çapımda 3-5 hareket yapiyim bari, böyle olmazzz...

Dün yediklerim:

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğe krem peynirli salamlı sandaviç, şekersiz kahve
Ara: 1 elma
öğlen: haşlanmış tavuk göğüs+ salata
ara: 1 muz
bilumum bitki çayları+kahve
akşam: 1 kase çorba+ 3 kaşık taze fasulye+2 kaşık bulgur pilavı+cacık
ara: çay, 1 dilim kek :(

5 comments:

Burcu said...

selicim,işin yoksa hiiiç dışarı çıkma. çarşıya çıkacaksan da 6yı bekle sonrasında çık.ben işyerinde dışarı çıkmak zorunda olmasam hep ofiste klimada oturrum.yüzüme gözüme koruyucu sürmekten gına geldi yine de kızardım malesef :( bu güneşe bişey dayanmıo ki 50 faktör bile kar etmiyo düşün!bgn burası 53derece.bayılmak üzereyiz.Allah tarlada tapanda çalışmak zorunda olanlara yardım etsin diyorum hep.
yürüyüşü de kocişini kandırıp akşam 8den soona yap akşam yemeğinden soona..belki hoşuna gider yaa bi dene naz niyaz yap :)
çok öpüyorumm seni
NOT : 64ü göreceksin bence içime doğuyorrr !

Anonymous said...

inşallah görürsün seli hakediyosun..
bikini bakmaya gittiğinde gözlerine inanamayacaksın bence...
sıcaktan bunalmayan var mı ki??

ChoKingCandy said...

Selicim valla şöyle uzun bi tatile gidebilsek ne güzel olur yaaa,kurtuluruz bu nefes kesici sıcaklardan.Ay sonuna kadar 64 olmanı diliyorum,eğer sıkarsan biraz ve akşam serinde de yürüyüş yapabilirsen kesin 64 olursun.Bikiniyi de al bakalım,anlatırsın nası olduğunu.öpüyorum çooook

efsane said...

Ben de tatil istiyorum ama bu sıcaklarda o bile zor çekilir yani ..

seli said...

Sashacım, ben de bu sıcaklarda tarlalarda çalışmak zorunda olanlara üzülüyorum, allah yardımcıları olsun valla. Kocişi kandırmak için çabalar devam ediyo, hala kandırabilmiş değilim, du bakalım :)

Nagişcim, bikinilere baktım baktım döndüm istediğim modele rastlayamadım henuz, çalışmalar devam ediyor bakalım :)

Candycim, tatil valla hayali bile güzel hem de kırmızı bikiniyle :)

Efsanecim, denizle havuzla serinlerdik be olmaz mı diyosun :)