Kilo Değişimim

Tuesday, June 12, 2007

Ohh :)


Ohh be çok şükür ki 3. hedef de tamam :) 2 hafta sonra dün sabah nihayet 65 kiloyu da gördüm arkadaşlar, dünden beri ağzım kulaklarımda valla. Şimdi sırada şu son kalan 5 kilo kaldı, onları da inşallah hayırlısıyla bir verebilsem benden mutlusu olmicak valla :)
Dün sabah tartılıp da 65'i görünce aynı bu fotodaki kadın gibi tartıya sarılasım geldi :)))

Bu arada ben zayıfladıkça kocadan hergun iltifat üstüne iltifat gelip duruyor, tamam önceden de çok güzeldin de daha bi güzelleştin deyip duruyor. Çünkü çok güzelleştin deyince ne yani önceden değil miydim diye cırlamaya başlıyorum hemen o da böyle toparlıyor :)

Böyle işte kızlarcım, bu haftaya güzel başladım inşallah devamı da gelir. İnşallah bu hafta herkesden çok güzel haberler alırız :) Öpüyorum hepinizi, güzel haftalar olsun inşallah...

13 comments:

Anonymous said...

Selicim ben 65 olduğum gün hüngür hüngür ağlardım heralde bide baskülü böyle havalara atıp hopdini yapardım sevincimden :) sen sarılmak istemişsin çok mu..

Canım çok sevindim senin adına tebrik ederim.. Darısı 60 lara ve bana diorum öpüyorum..

Anonymous said...

maşallah işte beklenen haber çok mutlu oldum canım senin adına inşallah aynı duyguları ben de yaşayabilirim düğünden önce:())???

seli said...

Pinelacımmm ay çok sağol valla, darısı başına canım, sen de çok yakında göriceksin hiç merak etme. ben de tam seni okuyordum ama dur ölçülerle ilgili yorumumu oraya yaziyim, öpüyorum.

Nagihancım, çok sağol sen de yaşicaksın tabiki sen bi hırs yap bak kurtuluyo mu o zaman elinden, eminim göriceksin sen de yakında. Öptüm.

ChoKingCandy said...

Selicim valla sen aşırı azimli aşırı güzel gidiyosun,maşallahhh...65i görmene de çook sevindim canım,ohhh çoğu gitti azı kaldı,sabır sabır sabır... Kocişinde iltifatlar ediyomuş,bence yakın zamanda o da başlar diyete,çünkü yanında süper,zayıf bi bayan olcak :) Öptümm kocamann

Anonymous said...

selii,süpersin:)Ben gittim gideli hiç bırakmamışsın.65 olduğun zaman
büyük parti yapacaktık ama,bugün parti günüü:)

Burcu said...

selicim canım çoook tebrik ediyorum seni..15kiloyu verdin maşallah maşallah.nazar boncuğu koy şu bloga yahuu hakettin sen ;)inşallah 65i gördüğün gibi 60 ı da görürsün canım..öptüm

deriella said...

işte budur seli! istikrar örneğisin:)çok çok tebrik ederim. şimdi sırayla 64, 63, 62, 61 veeeeee 60! ne kaldı ki;) harikasın!

metis said...

HARİKASIN İŞTE İSTİKRAR İŞTE AZİM:) KOCAMAN TEBRİKLER... DARISI BAŞIMIZA...NAZR BONCUĞUNU UNUTMA BLOGUNA ACİL KOY GÖRÜŞÜRÜZ

Lighter-N said...

Ay Selincim çok sevindim yaa süpersinnn..Ben de bayaa fark ettim ama eşim kilo vermemeden pek hoşnut diil sanırım yüzün küçücük kaldı artık kilo verme diyo, iltifat etmiyo:(((Walla şekerim önemli olan bizim nasıl iyi hissedeceğimiz, ha gayret hadi son 5 kilo!

- said...

Ohhh beeeeee, valla ben de rahatladım sen 65 olunca....Ya kızım 15 kilo verdin 15....Sashacığımın dediği gibi hak ettin nazar boncuğunu....Kaldı 5 kg...Sende bu azim varken 5'leri bile görürsün valla. Çok çok öptümmmm fıstık...

seli said...

Candycim,çok sağol arkadaşım, şu tatil olayı beni epey motive ediyor, yazın incecik salınmak istiyorum plajlarda :) Öpüyorum ben de.

Fery'cim hoşgeldin yeniden, eveeet bu hafta kutlama haftası :)) Hadi bakalım sen de yeniden döndüğüne göre aynen devam edelim hep beraber, öpüyorum.

Sashacım, hemen şimdi bi nazar boncuğu bulup koycam dur sen :)) Sağol arkadaşımm.

Deriellacım, 65'in altı kulağa öyle güzel geliyo ki bi de tek tek yazmışsın ya yazılı görünce daha da hoşuma gitti hehehe. Önce sen görüceksin 60'ı sonra ben hemen arkandayım biliyosun :)

Metiscim sağol, inşallah darısı başına sen de çok iyi gidiyorsun hiç merak etme.

Lightercım, ben de senin gibi düşünüyorum biz kafaya koydugumuz kiloya inelim kafamız rahat olsun gerisi mühim değil, kocaları kandırırız gene :)

Butterflycım, valla şaka maka 15 gitti çok şükür, düşününce ben de şaşırıyorum ama sizin desteğiniz olmasaydı çok zordu eminim. Nazar boncugunu hemen bugun koycam merak etme :) Aman 5lerde pek gözüm yok, e olsa fena olmaz tabi de 60 oliyim yeter valla fazlasını istememm :) Öptümm canım.

Anonymous said...

canım seni görünce ben de ame geldim valla ...
dışarda yenen kahvaltılara yemeklere rağmen koyvermedim ve ucundanda olsa 65i bende gördüm..
sanırım senin baskül diğital değil.. tam rakamları yazdığına görE??

seli said...

Nagişcim çok sevindim tebrikler! Bak ben sana demiştim gördün mü :) Yok benim baskül digital değil.