Kilo Değişimim

Thursday, April 26, 2007

Baş ağrısı :(


Dün nasıl bir baş ağrım vardı size anlatamam :( Nerden musallat olduysa öğleden sonra çok feci başım ağrımaya başladı, önce pek ilgilenmedim biraz bişeyler atıştırdım. Ama akşama doğru öyle bir şiddetlendi ki en sonunda yemekten sonra ağrı kesici aldım, ama pek fayda etmedi. Bütün akşam koltukta yattım durdum :( Yemek de yapamadım dün, koca işten gelince eve lahmacun söyledi. Ben yemek istemedim ama zorla bana 1 tane lahmacunu da yedirdi, diyet yüzünden hasta olucaksın ye bunu çabuk diye tepeme dikildi! Halbuki diyetle ilgili bir sorun değildi aslında ama fena oldum. Yalnız lahmacunu yedikten sonra daha da fena oldum, sıcak sıcak hamur mideme oturdu resmen. Akşam 7 olmadan yemiştim aslında ama hazmedemedim saatlerce, üstüne kaç tane rezene çayı içtim valla. Bir de baş ağrısı da olunca kolumu bile kıpırdatacak halim yoktu dün gece. Halbuki gün içinde 6km lik yürüyüşümü de yapmıştım, akşama da biraz T&S yapiyim diyodum ama olmadı. Sabah uyandığımda herşey geçmişti çok şükür, ne fena bişey ya bütün gün zonk zonk beynim zonkladı resmen. Sağlık gibisi yok!
Tartıda değişiklik yok, 69 hala, geçen günkü 68,5 yok oldu gene :( Cumaya 68 görürüm sanıyodum ama yine olmicak galiba :( Nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum valla, ya da geçen haftaların acısı çıkıyor işte, ben de bilmiyorum valla...

Dün yediklerim/yaptıklarım:

Sabah: 1 kase nesfit
sıcak süt+ 2 kuru kayısı

Öğlen: 1 tabak sussuz etli kuru fasulye

6km yürüyüş

ara: 1 büyük bardak ayran+ grissini

akşam: 1 lahmacun+1 ayran daha

ara: 3 kupa karışık bitki çayları

5 comments:

Lighter-N said...

Canim neden bi ilaç almadın?Bi de çok baş ağrısı olduğunda ellerini soğuk suyla ıslatıp kulak kepçelerini tut, bende işe yarıyor..

Burcu said...

canım sen tartıdaki rakama aldırma çünkü şişkinlikten 69gösteriyordur muhtemelen..bir de kilo duraksamaya girmiş olabilir bi d egeçiş dönemi kilo vermeye çok müsait deil sanırım :/
çok geçmiş olsun. ağrıyı hissettiğinde ağrı kesiciyi aldıında fayda edio genelde.bende pek başağrısı olmaz ama kırk yılda bi başladıysa anında alırım çünkü almadığım zaman asla geçmiyor uyuyamıyorum bile :(
en kötü ağrılardan biri..insanın dünyası kararıo :( tekrar geçmiş olsun

- said...

İki hafta önce ben de çok kötü oldum baş ağrısı sonrası bir de mide bulantısı oluyo ilginç. Migren göstergesi diyorlar ama allah korusun. Sanırım hem sinüzitlerim azdı hem de bütün gün bilgisayara bakmaktan sapıtıyorum. Belki seninde sinüzitin filan vardır. Aman dikkat et canım.

69u takma böyle diye diye bir sürü kilo gitti bak, vardır daha zamanı belki. İnşallah haftaya canım. Çok öptüm

metis said...

çok geçmiş olsun başağrısı çok kötüdür ben de migren var ve inanki krizlerim olduğunda resmen iptal oluyorum ve ben bunu çok sık yaşıyorum o yüzden seni çok iyi anlıyorum kiloya da takılma bend de duraksamay girdim hatta aldım bile ama inanki ne kadar takarsak o kadar inatlaşacak ve daha zor gidecek kilolar rahat ol zamanla gidecek tekrar geçmiş olsun

seli said...

Lighter N'cim bugun uzun zamandan sonra senin tavsiyeni hatırlayıp haşlanmış yumurta yedim kahvaltıda, sonra bi de baktım senden yorum gelmiş. Kalp kalbe karşıymış :) Bu tavsiyeni denicem mutlaka bir dahaki sefere, sağol.

Sashacım sanırım öyle, ben de öyle düşünmeye çalışıyorum sürekli. Ben de hemen ilaç almak istemediğimden bekledim öyle ama sonra daha fena oldu :( Neyse ki bugun iyiyim çok şükür.

Butterflycım, aynı şekilde bende de bazen oluyo mide bulantısı ve dediğin gibi migren belirtisi diyo herkes, ama aman allah korusun. Annemin migreni var, çok fena :( Ben de seni çok öptüm canım.

Metiscim, sana da çok geçmiş olsun. Annemden biliyorum migren epey kötü yapıyor insanı. Kilo konusunda rahat olmak istiyorum ama tartılınca da insan kafaya takmadan edemiyor. Yine de biz aldık bu kiloları yine biz vericez, başka yolu yok..